Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Middleman
You last visited: Today at 12:37

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

Unoffical Middleman List / Inoffizielle Treuehänder Liste

Discussion on Unoffical Middleman List / Inoffizielle Treuehänder Liste within the Middleman forum part of the The Black Market category.

Closed Thread

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 584
Unoffical Middleman List / Inoffizielle Treuehänder Liste

English:

Welcome traders,

Since jebus404 couldn't really find the time for keeping the former topic up to date, I have decided to create a new topic and give it a shot.

Even though the former list was updated on a regular basis, it contained users that haven't logged in for months – some of them even for years. I will try to do this better and really keep it up to date.

As I don't really feel adopting the former list would pay off, I would like you to report to me using this topic. I will then add you to the list. This way, it is also guaranteed that the list will only contain middlemen who are actually active.
Please note that I will not add you to the list unless you meet all for being a middleman.

In order make this a bit easier for me please submit your details using the form below:
Code:
[NOPARSE][URL="Your profile link"]Your name[/URL]|Your services|[URL="Link to topic"]View[/URL]|Fees (if available)[/NOPARSE]
Deutsch:

Guten Tag Trader/innen,

nachdem jebus404 keine Zeit mehr finden konnte, das alte Thema aktuell zu halten, habe ich mich dazu entschlossen ein neues Thema zu erstellen und aktuell zu halten.

Die alte Liste wurde zwar regelmäßig aktualisiert, jedoch gab es User, die seit Monaten - manche sogar seit Jahren - nicht mehr online waren. Das versuche ich dieses Mal besser zu machen und sie wirklich aktuell halten.

Da es sich nicht lohnt die alte Liste zu übernehmen, bitte ich euch, euch einfach noch mal hier im Thread zu melden. Ich werde euch dann zur Liste hinzufügen. Auf diese Weise ist auch direkt klar, wer tatsächlich aktiv ist und wer nicht.
Beachtet bitte, dass ihr nur dann aufgenommen werdet, wenn ihr alle erfüllt.

Um es mir ein wenig einfacher zu machen, nutzt bitte die folgende Vorlage zum Posten eurer Daten:
Code:
[NOPARSE][URL="Dein Profillink"]Dein Name[/URL]|Deine Dienste|[URL="Der Link zum Thread"]View[/URL]|Kosten (falls vorhanden)[/NOPARSE]

UserService(s)ThreadFees
WarRock, League of Legends, e*gold, Amazon, Steam & Origin, Battle.net und vieles mehrFree, Donation
Flyff, Habbo, Steam, Warrock, YouTube, EliteGold, Facebook, Minecraft, Paysafecard, GamersFirst, Browsergames & weiteres auf Anfrage.Free, Donation
Paysafecard, uKash, elite*gold, Steam, EA- bzw. Origin-Accounts, Battle.net, Browsergames jeglicher Art, A.V.A. (ijji.com-Spiele), Gamersfirst-Accounts (Warrock, APB: Reloaded, etc.), Facebook-Seiten, weiteres auf Anfrage30e*gold
Steam, Origin, PSC, eGold, WoW, League of Legends, Metin 2, FlyFF, S4 League, Crossfire, Minecraft, Weiteres auf AnfrageFree, Donation
CrossFire [NA/EU], Combat Arms, Elite*Gold, Cabal, Steam, Last Chaos, Paysafecard, Walliecard, League of Legends, Minecraft, FlyffFree, Donation
League of Legends, Steam, Origin, Paysafecard, weiteres auf AnfrageFree, Donation
EA-Origin, Steam, Ukash, Paysafecard, elite*gold, Paypal, Game/Application Keys, Amazon Gutscheine, Minecraft, Z8Games, Browsergames, Sonstige auf AnfrageFree, Donation
Paysafecard, Amazon, e*Gold, Steam, EA (Origin), Crossfire, League of Legends, Browsergames, Minecraft, Metin2, Flyff, Quasi alles auf AnfrageFree, Donation
Browsergames, Cross Fire, Elite*Gold, Flyff, League of Legends, Metin 2, Minecraft, NosTale, Origin, Paysafecard, S4 League, Silkroad Online, Steam, Warrock, World of Warcraft, mehr auf AnfrageFree, Donation
Alaplaya, Steam, Origin, League Of Legends, Minecraft Keys, CrossFire, Forsaken World, Dragonica, e*gold, auf Wunsch auch mehr...Free, Donation
WarRock, Steam, Elitegold, Paysafecard, Playspan, Browsergames, Metin2, Weiteres auf Anfrage!Free, Donation
Crossfire, WarRock, Elite*Gold, Last Chaos, Paysafecard, Walliecards, Browsergames, Anderes auf AnfrageFree, Donation
Elite*Gold, EA, Facebook, MyPSC, Browsergames, Minecraft, WarRock, Metin2 DE, Steam, PSC, Crossfire, Habbo, Amazon, OriginPSC-Reste, e*gold, Steam, Origin, Metin2-Items
Nostale, Elite*Gold, PSC, MinecraftFree, Donation
WarRock, Crossfire, Elite*Gold, PSC, Metin2, League of Legends, weitere auf AnfrageFree, Donation
Crossfire US, Elite*Gold, PSC, Alaplaya Games, Metin2 DE & Privats., League of LegendsFree, Donation
Combat Arms, Steam, Origin, PSC, Minecraft, Metin2, Elite*Gold, weitere auf AnfrageFree, Donation
PaySafeCard, Metin2, LoL, S4 League, uKash, PSC, Steam, Origin, Browsergames, weiteres auf AnfrageFree, Donation
Psc, E*Gold, Steam, Origin, Minecraft, YouTube, Facebook, Metin2, Lol, Wolfteam, Browsergames, weiteres auf AnfrageDonation, E*gold, PSC-Reste, Steam, Origin, Metin2-Items
League of Legends(NA/EUW/EUNE),Steam,E*Gold,Paysafecard and moreFree, Donation
Dekaron Global - Dekaron Private Server, Silkroad, Metin2, League of Legends, OthersFree, Donation
Nostale, PSCFree, Donation
Großer ServiceberreichFree, Donation
Paysafecad, uKash, Amazon, Metin2, Minecraft, e*goldFree, Donation
paysafecard, e*gold, Origin, Steam, Spiele aller Art, AccountsFree, Donation
Metin 2, Steam, World of Warcraft, Minecraft, Elite*Gold, PaySafeCards, uKash, Alles andere auf anfrageFree, Donation
Steam, PSC, eGold, Nostale, Metin 2,Darkorbit, Fiesta Online DE, 4Story, Diablo III, Weiteres auf AnfrageFree, Donation
Paysafecard, Elitegold, Steam, Battle.net, Metin 2, und viele mehr auf AnfrageFree, Donation
Metin2 & sämtliche P-Server, PSC, Minecraft, Origin, SteamFree, Donation
Steam, Origin, PSC und andere Wertkarten, PayPal, Browsergames, Leage of Legends, weiteres auf AnfrageFree, Donation
WarRock, Steam, Minecraft, Elite*Gold, Amazon Gutschein, PayPal, PaySafeCard, uKash, BanküberweisungFree, Donation
PaySafeCard, e*gold, Steam, Origin, Browsergames, Minecraft, andere werden auf Anfrage hinzugefügtFree, Donation
Origin, Steam, Battlenet, Paysafecard, League of Legends, Elite*Gold, Warrock, Minecraft, S4 League und Paypal, Auf Anfrage weitereFree, Donation
Dekaron global&private servers, Crossfire eu&na, s4 League, Metin 2, League of Legends, Paypal, PaysafecardFree, Donation
League of Legends, Flyff, Paysafecard, ElitegoldFree, Donation
Crossfire (NA), e*gold, Amazon, PaysafecardFree, Donation
Nostale, paysafecard, Steam, League of Legends, Origin, e*gold, Minecraft, S4League nach Wunsch und Weitere auf AnfrageFree, Donation
Elite*gold Trading, Trading, PayPal, PaySafeCard, MyPaySafeCard, Überweisung, Amazon, S4 League EU, S4 League KR, Steam, Orign, Combat Arms EU, Combat Arms NA, Metin2 DE, Viele Metin2 P-Server (Auf Anfrage jeder Server), Facebook, YoutubeFree, Donation
........
celial is offline  
Thanks
38 Users
Old 04/01/2012, 21:15   #2 Trade Status: Unverified(?)

elite*gold: 51
Received Thanks: 223
Yay,
dankeschön für die Mühe, die du dir damit machst.
User: Klenk™
Einsatzfeld: Steam, Origin, PSC, eGold, WoW, League of Legends, Metin 2, FlyFF, S4 League, Crossfire, Minecraft, Weiteres auf Anfrage
Thread:
Kosten: freiwillig
Klenk™ is offline  
Old 04/01/2012, 21:30   #3 Trade Status: Unverified(?)
Meenzer Bub

elite*gold: 36
The Black Market: 497/0/0
Received Thanks: 4,918

Adde bitte noch mein Service.

User: .Bench
Einsatzfeld: alaplaya (S4L, FantasyTennis, usw.), PayPal, Paysafacard, League of Legend, Steam, Origin, Amazon, Paysafecard, usw.!
Thread:
Kosten: Kostenlos / Spende
Bench is offline  
Old 04/01/2012, 22:10   #4 Trade Status: Unverified(?)
Administrator

elite*gold: 121104
Received Thanks: 12,528
Um das klarzustellen: jebus404 wurde nicht die "Lizenz entzogen", er ist auf mich zugekommen und hat mir mitgeteilt, dass er das Thema nicht länger verwalten möchte oder kann. Aus meiner Sicht absolut okay, er hat es schließlich lange genug gemacht und dafür sollten wir ihm dankbar sein.

In jedem Fall schonmal ein Danke an dich und gutes Gelingen!

#stuck

P.S.: Das Thema sollte übrigens nach Möglichkeit in seiner Endfassung bilingual sein, sofern du das selber nicht hinbekommst, kannst du dich gerne bei mir melden.
Muddy Waters is offline  
Thanks
3 Users
Old 04/01/2012, 22:16   #5

Quote:
Originally Posted by Muddy Waters View Post
Um das klarzustellen: jebus404 wurde nicht die "Lizenz entzogen", er ist auf mich zugekommen und hat mir mitgeteilt, dass er das Thema nicht länger verwalten möchte oder kann. Aus meiner Sicht absolut okay, er hat es schließlich lange genug gemacht und dafür sollten wir ihm dankbar sein.

In jedem Fall schonmal ein Danke an dich und gutes Gelingen!

#stuck

P.S.: Das Thema sollte übrigens nach Möglichkeit in seiner Endfassung bilingual sein, sofern du das selber nicht hinbekommst, kannst du dich gerne bei mir melden.
Danke, wusste nicht das er es selbst aufgegeben hat und somit habe ich meinen first Post verändert.
Leider ist es so eine Sache mit englisch, aber ich werde mein best mögliches geben.
Sollte es nicht klappen melde ich mich bei dir.
celial is offline  
Old 04/01/2012, 22:23   #6 Trade Status: Unverified(?)

The Black Market: 87/0/11
Received Thanks: 710
Why don't you just copy jebus list instead...

Games are listed in the thread
and so is the cost at the bottom

Thank you~

You should really put a English version in your main post as well.. for people like me
サソリ is offline  
Old 04/01/2012, 22:32   #7 Trade Status: Unverified(?)
Meenzer Bub

elite*gold: 36
The Black Market: 497/0/0
Received Thanks: 4,918
Was noch ein Vorschlag meinerseits wäre (was bereits jebus404 gemacht hat) - füge doch noch hinzu wie viel TBM Bewertungen man hat (z.B. 4/2/0) oder sowas in der Art. Wäre ebenfalls sehr nützlich.

€: Bitte bei mir noch bei Einsatzfeld eGold & uKash hinzufügen.
Bench is offline  
Old 04/01/2012, 22:36   #8 Trade Status: Unverified(?)

Received Thanks: 141
Adde bitte noch mich dazu.

User: .Prime'
Einsatzfeld:
  • CrossFire [NA/EU]
  • Combat Arms
  • Elite*Gold
  • Cabal,Steam
  • Last Chaos
  • Paysafecard
  • Walliecard
  • League of Legends
  • Minecraft
  • Flyff
Thread:
Kosten: Free/Spende
.Prime' is offline  
Old 04/01/2012, 22:46   #9 Trade Status: Unverified(?)

Do you have to have your phone verified? Like Jebus' rule? Or did you take that out?
サソリ is offline  
Old 04/01/2012, 22:50   #10 Trade Status: Unverified(?)

elite*gold: 50
The Black Market: 135/0/0
Received Thanks: 165
Hallo,
es wäre ein feiner Zug, wenn du mich ebenfalls auf die Liste setzen würdest.

Name: TommyLikesInvasion
Einsatzfeld:
  • Paysafecard
  • uKash
  • elite*gold
  • Steam
  • EA- bzw. Origin-Accounts
  • Battle.net
  • Browsergames jeglicher Art
  • A.V.A. (ijji.com-Spiele)
  • Gamersfirst-Accounts (Warrock, APB: Reloaded, etc.)
  • Facebook-Seiten
  • weiteres auf Anfrage
Thread:
Kosten: 30 elite*gold

Ach, und eines noch: Sollte das mit dem Englisch nicht so klappen, dann melde dich doch einfach bei mir. Muddy hat sicher schon genug als Moderator zu tun ;-)

Schöne Grüße,
Tommy
TommyLikesInvasion is offline  
Thanks
1 User
Old 04/01/2012, 23:39   #11

Quote:
Originally Posted by サソリ View Post
Do you have to have your phone verified? Like Jebus' rule? Or did you take that out?
Yes, i deleted it.
Cause it isnt necessary anymore.
celial is offline  
Old 04/01/2012, 23:56   #12 Trade Status: Unverified(?)

But you're making the list less safe by doing it......
サソリ is offline  
Old 04/02/2012, 00:11   #13

Quote:
But you're making the list less safe by doing it......
Ok, then please try to explain, why middleman's have to verificate their phone?
celial is offline  
Old 04/02/2012, 00:50   #14 Trade Status: Unverified(?)

So that if you get scammed, you know their contact phone number....
You can easily track them down easier...
Even tho you're not verified.
There was a reason why Jebus did it...
It's like 10/0/0 MM's just throwing themselves here and then what if people use them.. and get scammed. Then you just created chaos
サソリ is offline  
Old 04/02/2012, 00:54   #15

Quote:
So that if you get scammed, you know their contact phone number....
You can easily track them down easier...
Even tho you're not verified.
There was a reason why Jebus did it...
It's like 10/0/0 MM's just throwing themselves here and then what if people use them.. and get scammed. Then you just created chaos
Nobody is safe, u cant even trust anyone.
And why should be I the one, who create choas? It's an unofficial list,
so please let us stop talking about it, and get back to the topic
celial is offline  
Closed Thread