[Trading] Search for Marketing Deal with Shop Provider 08/08/2018 - League of Legends Trading - 7 Replies 1. German
2. English Translation
Hallo erstmal,
Ich bin der Besitzer eine Instagram Seite mit einer ziemlich großen Reichweite inzwischen und bin auf der Suche nach eine Vertrag/Angebot von einem Shop für den ich werben kann und im Gegenzug ich etwas erhalte nach vereinbarung.
Meine Kontent ist:
[Buying] Search rust hack provider (serious buyer) 07/23/2018 - Rust Trading - 2 Replies Hello, I already post a few months ago a post to buy a hack for rust with a subscription per month but the hack is detected and will not be updated.
I am interested in a hack on rust, a price that is not excessive with a lot of features and of course undetected ^^
I am a serious buyer.
I use paypal (avoid the scam) >~<
If you need to talk with me or sell to me you can add me on:
Discord: @Vad🌙#9430
Or just pm me.
Thank you c:
Der Metin 2 Foren Service - WBB 3.1 / Wbb Lite 07/11/2012 - Metin2 Trading - 11 Replies Hallo erstmal, da ich nun sehr viel Freizeit und auch in Zukunft immer viel Zeit für Elitepvpers haben werde, biete ich hier meinen exclusiven Dienst an, euch ein komplettes , sicheres Forum zu installieren.
http://s14.directupload.net/images/120322/nkvwint y.gif
Plugin-Pakete
*Security ; All in One Service , Spamfilter, Spamblocks, Shoutbox Regeler, Spamthread Regeler, Bann-Funktion(Extra)
*Special-Features ; Shoutbox, Header Menu Anpassung ( Verlinkung z.B mit Ts3 und so weiter ), Social...