Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Metin2
You last visited: Today at 02:43

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[Umfrage]Damage

Discussion on [Umfrage]Damage within the Metin2 forum part of the Popular Games category.

View Poll Results: Haltet ihr den Damage zu hoch?
Ja, aber nur Fertigkeitsschaden! 3 20.00%
Ja, aber nur Schlagdamage! 3 20.00%
Ja, allerdings beides! 4 26.67%
Nein, finde ihn okay! 5 33.33%
Voters: 15. You may not vote on this poll

Reply
 
Old   #1
 
.DarthNeno's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2012
Posts: 336
Received Thanks: 258
[Umfrage]Damage

Heiho Com,

Ich muss ehrlich sagen das auf Metin2.de der Damage inzwischen wirklich ziemlich hoch ist bzw. durch Triton etc. ziemlich hochgehauen wurde!

Was haltet ihr davon?? Findet ihr auch das der Damage hoch ist?

Wenn ja haltet ihr Fertigkeitsschaden zu hoch oder Schlagdamage
.DarthNeno is offline  
Old 10/18/2012, 20:22   #2
 
SuraKämpfer1's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2008
Posts: 4,585
Received Thanks: 1,695
Die Mops werden stärker, die Waffen besser und die Rüstungen werden verstärkt...
Balance war noch nie die Sträke von Metin2^^
SuraKämpfer1 is offline  
Thanks
2 Users
Old 10/19/2012, 14:22   #3

 
elite*gold: 0
The Black Market: 129/0/3
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,758
Received Thanks: 233
Ich muss sagen,es gibt soviel Zeugs zum Dmg steigern, dass kann kein Mensch mehr überblicken. Dmg Rekorde haben sowieso heute keinen Wert mehr, bald wird man, wenn es soweiter geht Moss Dmgrekorde verdoppeln. Über 100k gibt es ja bereits..
Der Schlagschaden ist eigentlich relativ wenig angestiegen , da durch die 80 er Waffen eine gewisse standartisierung stattfand.

Allgemein kann man sagen Metin2 .de ist nur noch ein extrem teuerer P-Server^^
marco95k is offline  
Thanks
1 User
Reply

Tags
damage, de, dmg, metin2, triton


Similar Threads Similar Threads
[Release] Fix Archer/Taoist Damage and Huge Thunder/Fire Damage
04/20/2009 - CO2 PServer Guides & Releases - 14 Replies
This is what you need to Fix Archer (Skills)/Taoist Damage and Huge Thunder/Fire Damage in LOTF source. Open Other.cs public static uint CalculateDamage(Character Attacker, Character Attacked, byte AttackType, ushort SkillId, byte SkillLvl) Replace the whole method with the following method public static uint CalculateDamage(Character Attacker, Character Attacked, byte AttackType, ushort SkillId, byte SkillLvl) {



All times are GMT +1. The time now is 02:45.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2025 elitepvpers All Rights Reserved.