Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > MMORPG Trading > Metin2 Trading
You last visited: Today at 15:22

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



AELDRA ACCOUNT WITH EMAIL

Discussion on AELDRA ACCOUNT WITH EMAIL within the Metin2 Trading forum part of the MMORPG Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2021
Posts: 17
Received Thanks: 0
AELDRA ACCOUNT WITH EMAIL

HELLO, MY ACCOUNT HAS ITEMS. THERE ARE PERMA ORE TOURMALINE EARRINGS AND NECKLACE, THERE ARE TOURMALINE SHOES AND THEY ARE ALL+9, THE SOUL BELT +9, THE 3X15 COSTUME, HEAD AND WEAPON SKINS AVAILABLE. THERE IS 5/5 WING, THE FASHION IS GOOD, THERE IS A MANUS OF PURE LOVE. IT HAS PERMA LION PERMA PANTHER, AUTO COLLECTION PREMIUM BUFFI NAME PRINT PERMA BUFFI. OTHERS, EXCEPT BUFFI, DEPEND ON THE CHARACTER. PET HAS 20 LV METİN, BERSERKER ADDED SKILLER FULL. THE TREE IS NOT MADE. THERE IS ONE FLASH AS FASHION. I TRIED TO PUT IT IN A MEANING OF FASHION BUT I CAN'T FIND THE TIME AT THE MOMENT. DAILY MONSTER BONUS AND GAYA ITEMS AND 145K DAMAGES. DC LEAVES A DISCOUNT FOR YOUR QUESTIONS.
PRICE:100€
PAYMENT: CRYPTO
DC:buttheadepvrs#3079
kasgokhan06 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Selling] AELDRA - PVM ACCOUNT - 200K Dmg on Metins - FULL + FULL Account with Email
05/28/2021 - Metin2 Trading - 0 Replies
Elemental talisman, shouldersash skin, tourmaline set, etc. Everything is done. 197-201k dmg on metins. Can kill all bosses solo. 115 Lv. Warrior, Aura.
[Selling] account mit email / account with email
01/21/2014 - Infestation Trading - 1 Replies
hey leute! verkaufe einen so gut wie leeren account, darauf befindet sich ein hitman und noch ein paar andere chars (spielzeit könnte für veteran reichen - evtl. fehlen ein paar stunden) -> email gibts natürlich dazu nehme nur paypal, macht mir paar angebote (keine 3 oder 5€ die werden ignoriert) -------------- hi guys!
[B]IMBA CAPTAIN OHNE EMAIL [S] ANDEREN ACCOUNT GUTEN OHNE EMAIL !
05/08/2013 - CrossFire Trading - 1 Replies
Z8Games ? Home of the Best Free MMO Games - Clans - Character Details Gebote ! :)
diablo 2 account kaufen - bekomme beim email-change die email nicht!
03/27/2013 - Diablo 2 Trading - 0 Replies
wenn man einen diablo 2 account kauft, und der verkäufer die email ändert auf meine email , ich aber die email nicht bekomme , dass der acc auf meine email registriert ist , wie bekomme ich denn dann die email?
[Verkaufe] Minecraft Beta Account ohne Email (Email ist deaktiviert!)
10/13/2011 - Minecraft Trading - 5 Replies
Hallo zusammen, Ich verkaufe hier 3 Minecraft Beta Account. Die Email's sind leider nicht dabei, aber dies ist auch egal, da die Email's deaktiviert ist. Ich Suche offline ayafeard's oder Steam/EA/Origin Accounts. Fals ihr Interesse habt PM me ;) Ich suche nur offline ayafeard's! da online ayafeard's gefaked werden können. Eine offline ayafeard kann man bei z.B. einer Tankstelle erwerben.



All times are GMT +2. The time now is 15:22.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.