Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > MMORPG Trading > Metin2 Trading
You last visited: Today at 18:48

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



○○ Items oder Yang auf Ekstasia ○○

Discussion on ○○ Items oder Yang auf Ekstasia ○○ within the Metin2 Trading forum part of the MMORPG Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2019
Posts: 132
Received Thanks: 1
Exclamation ○○ Items oder Yang auf Ekstasia ○○

Die besten Items oder der beste Yang Kurs gewinnt.
PN ME


Zahle via Paypal f&f sofort.


PS: Habe auf AOM noch einen 90+level KK blank.
Ismet9738 is offline  
Old 12/30/2019, 09:23   #2 Trade Status: Unverified(?)

Trade Restricted
 
Fortunamore's Avatar
 
elite*gold: 0
The Black Market: 384/0/5
Join Date: Aug 2011
Posts: 1,552
Received Thanks: 199
2.5kkk -10€
Fortunamore is offline  
Reply

Tags
ekstasia, metin2, trade, yang


Similar Threads Similar Threads
[Selling] ○○○○○○[EUW]Acc Lv 30, silver 1○○○○○○
02/17/2014 - League of Legends Trading - 0 Replies
Hi all guys, i want to sell my account on League Of Legends, EUW. This account is Silver1 with silver board (Was silver 1 in last season too) and it includes: - 81 champions - 5 skins - 1675 ip - 1 rp :o - 3 runepages full Screens:
╬♦○╬♦○╬♦○╬♦○Der größter Brick Force key Shop für kleines Gold!!! *Neu* ○♦╬○♦╬○♦╬
04/20/2012 - elite*gold Trading - 5 Replies
Hallo Leute, da ihr ja vllt. schon gehört habt, besitze ich sehr viele Brick Force keys, und möchte diese nun hier billig verkaufen. Alle keys funktionieren zu 100%, da sie aus 1.st Hand direkt von einem Mitarbeiter von dem Unternehmen (Infernum) das Brick Force leitet bekommen habe. Ich verkaufe diese Keys in Treasures, um zu verhindern, das ich, bzw. ihr gescammt werdet. 1 key kostet = 26 Elite Gold, also wirklich sehr billig! 2 keys, kostet nur 45 Elite Gold! Der erste Käufer,...
○○○Sell Account *Hot*hot MiCrOvOlTs○○○
12/07/2011 - General Gaming Discussion - 2 Replies
Verkaufe Microvolts Account Paar Fakten Mehr per pn ode rskype kakadu2332 LvL:31 MicroPoints:47,932 Rocktokens:4,342 Waffen: Pound,lvl4 ADV Pepper, unlimitiert
○○○0verShiT´s ******-St0re○○○
03/28/2011 - elite*gold Trading - 10 Replies
Heyho Com, verkaufe wieder einmal ein paar Dshini´s um euch eurem Wunsch ein Stück näher zu bringen. Wieviele Dshini´s verkaufst du diesmal? Diesmal sind es so um die 850 Wie sieht denn deine Quote aus? Meine Quote ist zur Zeit immer 10:5
○○○ 1kkk auf Phelon = 25€ PSC!! ○○○ Einmalig!
11/02/2010 - Metin2 Trading - 2 Replies
Moin, verkaufe hier 1kkk auf Phelon für 20-25€ PSC. 450kk auf Phelon für 10€ PSC Versand in 2 Minuten!!!! Einfach Melden! Liebe Grüße



All times are GMT +2. The time now is 18:48.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.