Register for your free account! | Forgot your password?
Rust Cheats
Rust Cheats

Go Back   elitepvpers > The Black Market > MMORPG Trading > Metin2 Trading
You last visited: Today at 21:05

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

Wheel of Destiny / Rad des Schicksals script

Discussion on Wheel of Destiny / Rad des Schicksals script within the Metin2 Trading forum part of the MMORPG Trading category.

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 167
Wheel of Destiny / Rad des Schicksals script

I'm looking for an "antihack" source code for metin2 client who let users open client only with autopatcher (i have an autopatcher in vb.net) or metin2client.bin source code in c++ (no visual .net) compilable and who is working (i will add my antihack in it) for a pserver!

If you can offer me this, send a PM and i will give you the link to my website to try the script!

PS: This script is written in php+javascript+css+jquery and i will translate in any language
3t3r4n is offline  
Old 09/05/2012, 16:41   #2 Trade Status: Unverified(?)

elite*gold: 315
Received Thanks: 1,066
Its Public !
Teh Plex is offline  
Thanks
1 User
Old 09/05/2012, 17:00   #3

Received Thanks: 167
NO, it isn't public this is made 100% by me and i finished it today!
3t3r4n is offline  
Old 09/05/2012, 17:05   #4 Trade Status: Unverified(?)

Received Thanks: 621
because its public 1:1
.Secresy' is offline  
Old 09/22/2012, 16:11   #5 Trade Status: Unverified(?)

Received Thanks: 5
it's public? please post the link...i try to find it but i cant...or send me the link in pm...i need this script xD
Gravity0 is offline  
Reply

Similar Threads Similar Threads
[VK] MT2 Pserver Rad des Schicksals Script (Metin2.DE - Design)
08/25/2012 - Metin2 Trading - 12 Replies
Guten tag, ich verkaufe ein Script für das Rad des Schicksals für metin2 Pserver. Es basiert auf Visual-Basic, html, php. Ihr braucht nur das Script Visual Basic einen Webspace und eine Datenbank was euer Server bestimmt haben wird :p Was kann das Script? *Zufällige auflistung der Items *Zufällige Auswahl eines Items im Rad *Item innerhalb von 3 Sekunden im Itemshop-Lager *Automatischer Abzug der Coins vom jeweiligen Account
[S]Rad des Schicksals [B]PSC
08/11/2012 - Metin2 Trading - 3 Replies
ist oben beschrieben, einfach anschreiben
Rad des Schicksals
07/29/2012 - Metin2 - 2 Replies
Habe ein paar fragen dazu: 1. es ist ja gerade Olympia Event.. bis zu welchen Datum kann man am Rad drehen? 2. laut WIKI kommen magische Steine raus, stimmt das? und wenn ja bekommt man die häufig? LG
Rad des Schicksals ?
07/15/2012 - Metin2 Private Server - 3 Replies
Hallo, Ich suche das Rad des Schicksals, einige Server haben es bereits? Ist das noch nicht Public? mfg
[suche] loot wheel script.
05/25/2011 - General Coding - 0 Replies
Hallo. Ich frage hier dannach weil ich selber kaum coden kann und ich denke soweit zu lernen, dass ich es selber machen könnte, würde auch wegen mangelnder Zeit viel zu lange dauern :) . Ich suche ein Glücksrad Script. Das Glücksrad hat 16 Berreiche in dem ein Preis sein soll. Man sollte einstellen können mit welcher warscheinlichkeit in % der preis in einen von den bereichen kommt. Man sollte eventuell auch Bilder für die Berreiche einfügen können. Z.b Das wenn im Bereich 1 der preis...

All times are GMT +1. The time now is 21:05.