Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > MMORPG Trading > Metin2 Trading
You last visited: Today at 21:29

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[VK/VT] EQ Auf Server 9 Legoria [CRAP]

Discussion on [VK/VT] EQ Auf Server 9 Legoria [CRAP] within the Metin2 Trading forum part of the MMORPG Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
.WaQuata's Avatar
 
elite*gold: 185
Join Date: Sep 2009
Posts: 213
Received Thanks: 213
[VK/VT] EQ Auf Server 9 Legoria [****]

Close
.WaQuata is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
WTS CRAP IN SERVER MARS
06/26/2011 - Silkroad Online Trading - 8 Replies
1)Rev6.com - The 6th Revolution Bard/Cleric Lvl:80 Sp:1mil+ Gold:5mil Verified to gmail 2)Rev6.com - The 6th Revolution Wiz/cleric Lvl:76
[B]Server 24 Falken+9 4 Crap Bonis.
09/03/2010 - Metin2 Trading - 5 Replies
Hi, Tausche Falkenschild+9 S24 gg PSC oder Sachen auf S23. Das Falki hat 4 Crap Bonis. Macht mir Angebote. Mfg
P SERVER SUCHE >.> | KEIN HAMACHI CRAP
10/23/2009 - Metin2 Private Server - 14 Replies
Hi ich suche einen Server wie Longjuyt2 ;( Es sollte einfach ein guter Server sein mit: Exxos und Konz. Lesen für wenig Yang Seelis und Zen Bohnen für wenig Yang Und Boni Switch/Hinzufügen sollte auch preiswert zu erhalten sein. Und vllt sollten auch einige Deutsche Spieler dabei sein, da die Japananer sowieso alle legen mit ihren Bonis >.< Da ich nach langem Suchen nichts gefunden habe, frage ich einfach mal euch (:
(Türkische) metin2 Server files?oder crap??
12/12/2008 - Metin2 Private Server - 15 Replies
Hey habe mal auf anderen sprachen nach den metin2 server files gesucht und habe das hier gefunden: Metin2 Server files?Türkische site könnte einer der Türken aus diesem forum mal schauen um was es sich da handelt?weil da steht DB das steht meist für database und server files und data + client. wäre cool wenn einer mal prüft was das is :D
which server has the cheapist crap?
12/03/2008 - Conquer Online 2 - 8 Replies
the title shows all cuz i get bored on my server and i wanna join a server with cheap stuff



All times are GMT +2. The time now is 21:29.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.