Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Metin2 > Metin2 Private Server
You last visited: Today at 12:26

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



wieso ist das so ne kacke omfg

Discussion on wieso ist das so ne kacke omfg within the Metin2 Private Server forum part of the Metin2 category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2009
Posts: 60
Received Thanks: 1
wieso ist das so ne kacke omfg

wieso geht bei metin35 keine verkackte scheiße !? omg die seite davon account pw ändern alles funz nicht omg
ch34t3rf0r is offline  
Old 08/19/2009, 20:23   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2008
Posts: 55
Received Thanks: 8
joap denn server jetzt zu zocken lohnt nicht wirklich finde ich also es ist kein event total kacke und ich hätte gedacht nach dem die die wartungsarbeiten gemacht haben wären die bonis hinzufügen und soo wieder da aber nein -.-
Dante92 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Iwie kacke-.-
10/06/2009 - Metin2 Private Server - 4 Replies
Habe n großes Problem: Ich habe schon mindestens 10mal versucht den Instant-Server runterzuladen, und immer ist es mittendrin abgekackt. Liegt das an mir oder wie? MFG wdgzgh
speedhack ist kacke
07/22/2008 - Metin2 - 14 Replies
speedhack ist eigentlich scheisse sry für den aussdruck aber mit speedhack bkommt man weniger exp als normal habs getestet normal mit Ce nd metin2 normal client dnan nochmal mit zoom.nebel.exe nd mhs hab die gkleichen wicher 2 mal gekloppt :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad ::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad ::mad::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:
Omfg Omfg Omfg Own3d xD
11/25/2007 - Off Topic - 19 Replies
Hey hab ic grade noch gefunden sieht krass aus xD ich sag nur owned^^ naya gn8 sehts euch an ---->^^http://a743.ac-images.myspacecdn.com/ima ges01/68/l_b0e8f82115b719a488edef1d229b5ea6.gif



All times are GMT +2. The time now is 12:26.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.