Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Metin2 > Metin2 Private Server
You last visited: Today at 11:31

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Problem with Hamachi's server :c

Discussion on Problem with Hamachi's server :c within the Metin2 Private Server forum part of the Metin2 category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2013
Posts: 5
Received Thanks: 0
Unhappy Problem with Hamachi's server :c

Hi everybody, I have a problem and I hope you can help me (sorry for my bad english :c), the server was working perfectly until yesterday before turning it off but I don't touch anything ... Yesterday, a cause of a storm, my pc was shuts down with Navicat, WinSCP and VirtualBox on.

I tried in every possible way but failing to understand what it might be to error (I repeat, I am absolutely sure I did not touch anything last night ...), Im not very able to fix this problem, so, I don't want to avoid to redo everything again because I haven't recent backups ...
I'll post you when I open the VirtualBox until I try to start..










When I try to start the server, I see this error (Naturally the error is present also in Auth and CH1)


After Virtual started the server, he give me this error:


This error: "--: Not Found" makes me suspicious..
Naturally I can't log in Navicat, the game and WinSCP


I hope is there anyone who can help me :c
S. Elgar is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Mein Hamachi P - Server Problem. STÄNDIGE KICKS ohne das Server online ist.
08/07/2011 - Metin2 Private Server - 6 Replies
also ich wollte seit gestern nacht einen Hamachi Pserver erstellen,habe mir dafür ein paar videos angeschaut. Hat mir echt geholfen. Dann habe ich mich eingeloggt, und bisschen rumgekruschtelt. Dann nach 2-3minuten habe ich einen kick bekommen. Daraufhin habe ich mich wieder eingeloggt und nochmal ein kick bekommen. Ich habe 1500Mb ram ausgewählt, und ich denke es würde auch reichen. Den Server habe ich nichtmal online gestellt, und kriege als GA sogar kicks. Könnt ihr mir bitte weiterhelfen?...
Hamachi server ID Problem
07/22/2011 - Metin2 Private Server - 3 Replies
Das Problem ist das wenn ich auf den Einstellungen bin und meine server id ändere speichere und versuche den server on zu stellen sobald er hochgefahren ist ändert sich die IP auf die die schon vorher eingestellt war. Wie kann ich das beheben??
Problem mit Hamachi-server
05/19/2010 - Metin2 Private Server - 5 Replies
hallo liebe e*pvpers, ich habe mir einen hamachi P-server erstellt und nun wenn ich mich einloggen will kommt fehler beim verbinden mit dem server was mir zu denken gibt denn ich habe VirtualPC an und server an + Portmap an und in mc die datei geändert ect aber ich kann nicht connecten hoffe mir kann jemand helfen THX im vorraus :)
HAMACHI P SERVER !! PROBLEM!! HILFE , GEBE THX PROBLEM !!!!!!!!!!!!!!!!!!
12/25/2009 - Metin2 Private Server - 8 Replies
Hi liebe Comunity, Meine Frage betrifft meinen ganz neuen Hamachi server. Ich habe alles nach einem Video TUT ausgeführt. Nun starte ich die surakopf exe, die in meinem china ordner ist, und will mich mit folgenden daten einloggen: ID: rain psw: 12345
Problem / Hamachi/ Server
12/11/2009 - Metin2 Private Server - 2 Replies
hallo Liebes epvp Team Ich wolte euch mal Fragen wiso ich auf meinem server kick bekomme wenn ich versuche mich ins spiel einzuloggen :D kann einer mir vieleicht dabei helfen habe 9 Ports on ^^ aber immer kick wenn ich versuche einloggen beim chara wer kann mir dabei helfen aber schnell pls ^^



All times are GMT +1. The time now is 11:31.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.