Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Metin2 > Metin2 Private Server > Metin2 PServer Advertising
You last visited: Today at 10:22

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Aeldra - God's Plan | International

Discussion on Aeldra - God's Plan | International within the Metin2 PServer Advertising forum part of the Metin2 Private Server category.

Closed Thread
 
Old 01/03/2019, 23:02   #1336
 
Scaptia's Avatar
 
elite*gold: 1
Join Date: May 2017
Posts: 21
Received Thanks: 19
Nach wie vor extrem voll, meiner Meinung nach der beste Server den man zur Zeit spielen kann!
Scaptia is offline  
Thanks
2 Users
Old 01/05/2019, 17:57   #1337
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2018
Posts: 1,816
Received Thanks: 2,052
Quote:
Originally Posted by .Teti View Post
Hi,
that is not true, we are constantly working on Aeldra and we are not planning a second server.
Lieber M2Global v3 rausballern kappa
M2Trading is offline  
Thanks
2 Users
Old 01/06/2019, 18:30   #1338



 
'~BuFu_-©'s Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,104
Received Thanks: 291
Quote:
Originally Posted by 'FaqeTriiX. View Post
Spiel mal weiter deine 2 Wochen Server.

Aeldra ist der einzige Server wo man sagen kann das Yangbugs nicht schlimm sind, da der großteil sowieso entfernt wird. (Wer schonmal von Teti überprüft wurde weiß das der jeden Centimeter vom Account durchschaut und runternimmt)

Und die meisten Leuten die einen Yangbug entdecken erbuggen sich dadurch sowieso nur 10-20kkk, wissen aber nicht das es Leute mit 100kkk aufn Server gibt, ob da jetzt 1% mehr Yang auf dem Server ist oder nicht ist halt vollkommen irrelevant.

Ich hab jetzt den Server zwar nicht gespielt, weil Alchisystem und Bändermist einfach nichts für mich ist, aber, wenn das Team (wer auch immer das ist) so genau hinschaut, wie geht es dann, dass Yang gekauft bzw. verkauft werden kann? Ist ja nicht meine Sache, aber wiederspricht sich etwas, wenn man bei Yangbugs doch so genau hinschaut aber Yangseller ignoriert.
'~BuFu_-© is offline  
Thanks
2 Users
Old 01/06/2019, 20:15   #1339
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2018
Posts: 1,816
Received Thanks: 2,052
Quote:
Originally Posted by '~BuFu_-© View Post
Ich hab jetzt den Server zwar nicht gespielt, weil Alchisystem und Bändermist einfach nichts für mich ist, aber, wenn das Team (wer auch immer das ist) so genau hinschaut, wie geht es dann, dass Yang gekauft bzw. verkauft werden kann? Ist ja nicht meine Sache, aber wiederspricht sich etwas, wenn man bei Yangbugs doch so genau hinschaut aber Yangseller ignoriert.
Achso, Yangseller werden ignoriert?
Kenne ehrlich gesagt niemanden der sein Yang komplett losgeworden ist oder nach einem Yangkauf noch hier zocken konnte. xd
M2Trading is offline  
Old 01/06/2019, 20:58   #1340

 
Lord Goku's Avatar
 
elite*gold: 412
Join Date: Mar 2016
Posts: 679
Received Thanks: 1,844
-
Lord Goku is offline  
Thanks
1 User
Old 01/06/2019, 22:33   #1341
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2018
Posts: 1,816
Received Thanks: 2,052
Quote:
Originally Posted by Lord Suarez View Post
Hab mein komplettes EQ + Yang für 110€ verkauft und der Char lebt heute noch also hör auf Müll zu reden.
Ich warte auch nur auf das Comeback von Tirez um dann Global v4 zu spielen
Muss sich meine Erfahrung mit deiner Decken?
Merkst aber oder
xdd
M2Trading is offline  
Old 01/06/2019, 23:04   #1342



 
'~BuFu_-©'s Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,104
Received Thanks: 291
Quote:
Originally Posted by M2Trading View Post
Achso, Yangseller werden ignoriert?
Kenne ehrlich gesagt niemanden der sein Yang komplett losgeworden ist oder nach einem Yangkauf noch hier zocken konnte. xd
Selbst wenn einer nur 10€ für sein erspielstes Yang bekommt, hat er Profit gemacht. Sofern im IS nicht gecasht wurde.

Ich orientiere mich an Trading Bereich und da habe ich einen Thread gesehen, in dem mehrere erfolgreiche Trades abgeschlossen wurden. Soweit ich die Erfahrungen gemacht habe, nutzen Inhaber von Pserver mehr Möglichkeiten als "Offizielle" Publisher und Vertreiber von Spielen um sowas in den Griff zu bekommen.

Aber, ich werde den Server mal anspielen. Habe seitenweiße positives, aber auch negatives gelesen. Zum Langeweile vertreiben wird er schon was taugen und vielleicht sehe ich ja, dass gegen solche Leute etwas unternommen wird.
'~BuFu_-© is offline  
Old 01/08/2019, 16:45   #1343
 
xiDeLuXe's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2015
Posts: 479
Received Thanks: 608
Quote:
Originally Posted by M2Trading View Post
Achso, Yangseller werden ignoriert?
Kenne ehrlich gesagt niemanden der sein Yang komplett losgeworden ist oder nach einem Yangkauf noch hier zocken konnte. xd
Ist ja das dümmste überhaupt die Käufer zu bestrafen.
Die Käufer wollen schlussendlich ja auf Aeldra spielen. Man sollte daher eher verhindern das Verkäufer gibt.
xiDeLuXe is offline  
Thanks
2 Users
Old 01/09/2019, 05:02   #1344
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2017
Posts: 17
Received Thanks: 7
30Min fürs Eq Screenshoten etc gebraucht und 5Minuten nachdem der Thread online war gebannt FeelsOinkMan... #DankeCoMaYeti
Metin2Kappa is offline  
Thanks
5 Users
Old 01/09/2019, 10:34   #1345

 
F O R S E N B O Y S's Avatar
 
elite*gold: 36
The Black Market: 163/0/0
Join Date: May 2010
Posts: 7,639
Received Thanks: 3,077
Quote:
Originally Posted by Metin2Kappa View Post
30Min fürs Eq Screenshoten etc gebraucht und 5Minuten nachdem der Thread online war gebannt FeelsOinkMan... #DankeCoMaYeti
Da mal EQ aus dem Rufchat screenshotten und Leute bannen lassen, die man nicht mag
F O R S E N B O Y S is offline  
Old 01/10/2019, 22:51   #1346
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2018
Posts: 1,816
Received Thanks: 2,052
Quote:
Originally Posted by xiDeLuXe View Post
Ist ja das dümmste überhaupt die Käufer zu bestrafen.
Die Käufer wollen schlussendlich ja auf Aeldra spielen. Man sollte daher eher verhindern das Verkäufer gibt.
Ist trotzdem ein Verlust von Einnahmen?
Beide Seiten haben Vor- und Nachteile. Bestrafen sollte man halt alle, da es ja durch die Regeln halt verboten wird.
M2Trading is offline  
Thanks
2 Users
Old 01/11/2019, 02:57   #1347
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2018
Posts: 33
Received Thanks: 127


Hi,
today we're having a maintenance at 03:15 CET with a duration of 10 minutes.
The new Game Version will be 2.4.0.

New:
  • New damage effects have been implemented for Crit, Penetration as well as Crit & Penetration hits!
  • Permanent items for dragon god and dews have been implemented, which you can craft at Seon-Hae. The required items can be found in a wide variety of dungeons!
  • The Rune-System got now 4 pages. You can save different varieties of runes but still one page will be active concurrent.
  • A new passive skill has been implemented, which will extend the duration of your skills!
    • Book of Extension (light), can be purchased at Hong Hae for 50 Sapphire Crystals.
    • Book of Extension (medium), comes from the chest of supply.
    • Book of Extension (Heavy), comes with Update 3.0
  • Implemented an Alchemy Set Bonus that becomes active should you have a complete + 6 alchemy active! If the set bonus is active you will receive the following bonuses:
    • + 2500 HP
    • + 10% Strong against Halfhumans
    • + 10% Strong against Metinstones
  • Implemented a Gold Ring. You can bind it to a friend and warp anytime to the friend(except dugeons), it's not gender restricted.
  • Implemented a "CTRL + Z" hotkey, it will stack your items automatically!
  • Added a button to Stack & Sort your Inventory and extra storages. (Top-Left Button)
  • Extended the PickUp filter feature. You now also have the possibility to filter for potions, books and slot size!
  • Implemented a Cape Box, which you can get at the Gaya Shop!
Bugfixes:
  • Fixed the warp-level-limit of the newly added City Center on Cape Dragon Fire.
  • Fixed the bug, which lead that you coudn't stack some scrolls.
  • The description of piece of stones has been corrected!
Changes:
  • Resetting the runes points now requires a Book of enlightenment.
  • The maximum Yang limit in your inventory has been increased to 25kkk.
  • The maximum Item Stack size has been increased to 1000.
  • The Pickup Range has been doubled.
  • It is now possible to scroll with the mouse wheel in the monster drop information.
  • Metin Stones vanish now also after 2 instead of 15 seconds.
Thanks for your patience during this maintenance!

Sincerely your
Aeldra -Team

Preview
.Teti is offline  
Thanks
9 Users
Old 01/11/2019, 14:52   #1348
 
xiDeLuXe's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2015
Posts: 479
Received Thanks: 608
Quote:
Originally Posted by M2Trading View Post
Ist trotzdem ein Verlust von Einnahmen?
Beide Seiten haben Vor- und Nachteile. Bestrafen sollte man halt alle, da es ja durch die Regeln halt verboten wird.
Wow Verlust von Einnahmen, denke das können die Leute die sich das Geld nicht gerade ganz Legal beschaffen wohl verkraften xd

Zudem kann man die Regeln doch auch abändern?
So das nur Verkäufer bestraft werden. Ich mein den Käufer zu Bannen, bringt dann ganz sicher keine Einnahmen.
Wenn man den Käufer nicht bannen würde, könnte es ja sein das er noch Spendet ^^
xiDeLuXe is offline  
Old 01/11/2019, 14:59   #1349
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2018
Posts: 1,816
Received Thanks: 2,052
Quote:
Originally Posted by xiDeLuXe View Post
Wow Verlust von Einnahmen, denke das können die Leute die sich das Geld nicht gerade ganz Legal beschaffen wohl verkraften xd

Zudem kann man die Regeln doch auch abändern?
So das nur Verkäufer bestraft werden. Ich mein den Käufer zu Bannen, bringt dann ganz sicher keine Einnahmen.
Wenn man den Käufer nicht bannen würde, könnte es ja sein das er noch Spendet ^^
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Klar kann man das. Nur warum sollte man? xd
Hat ja auch nichts mit Legal oder Illegal zu tun, Einnahmen will irgendwo halt jeder haben. xd

Ps: wenn jemand bei Aeldra was kauft, ist es echt unwahrscheinlich, dass er noch im IS Shopt, bis auf den Battlepass als Ausnahme vielleicht. xd
M2Trading is offline  
Old 01/11/2019, 19:07   #1350
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2017
Posts: 14
Received Thanks: 4
Quote:
Originally Posted by .Teti View Post


Hi,
today we're having a maintenance at 03:15 CET with a duration of 10 minutes.
The new Game Version will be 2.4.0.

New:
  • New damage effects have been implemented for Crit, Penetration as well as Crit & Penetration hits!
  • Permanent items for dragon god and dews have been implemented, which you can craft at Seon-Hae. The required items can be found in a wide variety of dungeons!
  • The Rune-System got now 4 pages. You can save different varieties of runes but still one page will be active concurrent.
  • A new passive skill has been implemented, which will extend the duration of your skills!
    • Book of Extension (light), can be purchased at Hong Hae for 50 Sapphire Crystals.
    • Book of Extension (medium), comes from the chest of supply.
    • Book of Extension (Heavy), comes with Update 3.0
  • Implemented an Alchemy Set Bonus that becomes active should you have a complete + 6 alchemy active! If the set bonus is active you will receive the following bonuses:
    • + 2500 HP
    • + 10% Strong against Halfhumans
    • + 10% Strong against Metinstones
  • Implemented a Gold Ring. You can bind it to a friend and warp anytime to the friend(except dugeons), it's not gender restricted.
  • Implemented a "CTRL + Z" hotkey, it will stack your items automatically!
  • Added a button to Stack & Sort your Inventory and extra storages. (Top-Left Button)
  • Extended the PickUp filter feature. You now also have the possibility to filter for potions, books and slot size!
  • Implemented a Cape Box, which you can get at the Gaya Shop!
Bugfixes:
  • Fixed the warp-level-limit of the newly added City Center on Cape Dragon Fire.
  • Fixed the bug, which lead that you coudn't stack some scrolls.
  • The description of piece of stones has been corrected!
Changes:
  • Resetting the runes points now requires a Book of enlightenment.
  • The maximum Yang limit in your inventory has been increased to 25kkk.
  • The maximum Item Stack size has been increased to 1000.
  • The Pickup Range has been doubled.
  • It is now possible to scroll with the mouse wheel in the monster drop information.
  • Metin Stones vanish now also after 2 instead of 15 seconds.
Thanks for your patience during this maintenance!

Sincerely your
Aeldra -Team

Preview
Richtig schönes Update! Endlich Perma Taus, 1000er Stacks usw. Bockt wieder richtig dafür zu farmen!
Und Raza, Nemere und Co lohnen sich auch mal wieder zu machen.
Geunevive is offline  
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
iNTeRNaL ONLiNe 80 Cap | Beta Time 23/02/2018 | Opening 03.03.2018 |
03/26/2018 - SRO PServer Advertising - 26 Replies
Website "]https://www.elitepvpers.com/link/?http://w ww.internalonline.net Facebook https://www.elitepvpers.com/link/?www.facebook.co m/internalonline Information|Rates ect: Exp| 5x Sp| 5x Cap| 80



All times are GMT +2. The time now is 10:22.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.