[CENTER]Server Data
Dedicated server intel Atom 330/N2800 4Gb de ram, 1 tb to the disc and 100 megs of band.
4 Cores 1 for each map.
Features
Level up 250 with which you start.
Staff connected responsible for most of the day.
99% game 1% itemshop.
Bonus regulated.
Armor, new weapons.
Armor, new weapons..
Shop
Shop Pro Premium
Let things evolve
Things that evolve are:
_ Accessories that are created in the blacksmith.
_ Armor v1 store-bought.
_ Emperor armor that evolve from black.
_ Weapons that are created in the blacksmith.
archivement system
Chen create the server first thing we came to mind was a little used word called "innovation". so after spending day and night thinking about how to do something new and different to draw the attention we said why not put achievements but in a slightly different way. So we did something like this:
Killing one player will give us 2 achievements and 10 kk yang.
Killing one metin on your map and give us 10kk 13 achievements.
All this said, but if you're new one will cost metin kill so we decided to get the mobs to be just metines break ...
Exchanges of achievements:
There are two chests:
1_ achievements worth 500 and when opened will give us an item of evolution or to create accessories and weapons.
It 2_ 700 achievements and give us some more random weapons good that other store and uglier.
Extras:
[align=center][size=x-large]Datos del servidor[/size]
Servidor dedicado intel Atom 330/N2800 4Gb de ram, 1 tb de disco y 100 megas de banda.
4 Núcleos 1 para cada mapa.
[size=x-large]Caracteristicas[/font][/size]
[font=Trebuchet MS]Nivel máximo 250 con el cual comienzas.
Staff responsable conectado la mayor parte del dia.
99% juego 1% itemshop.
Bonus regulados.
Armaduras, armas nuevas.
Muchisimos sistemas.
[size=x-large]Tiendas Neutrales[/size]
[size=x-large]Tienda Premium[/size]
[size=x-large]Que cosas evolucionan[/size]
Las cosas que evolucionan son las siguientes:
_ Accesorios que se crean en el herrero.
_ Armaduras v1 que se compran en tienda.
_ Armaduras emperador que se evolucionan de las negras.
_ Armas que se crean en el herrero.
[size=x-large]Sistema de logros[/size]
Cuando creamos el servidor lo primero que se nos vino a la cabeza fue una palabra que poco se usa llamada "innovar". por eso tras estar pensando dia y noche la forma de hacer algo nuevo, distinto que llame la atencion dijimos por que no poner logros pero de una manera algo distinta. Por eso hemos hecho algo asi:
Matando 1 jugador nos dará 2 logros y 10 kk de yang.
Matando 1 metin en su mapa nos dará 13 logros y 10kk.
A todo esto dijimos pero si sos nuevo un metin te costara matar por eso decidimos sacarle los mobs a los metines para que sea solo romperlo...
[size=x-large]Canjes de logros:[/size]
Existen 2 cofres:
1_ Vale 500 logros y al abrirlo nos dará un ítem de evolucion o para crear accesorios y armas.
2_ Vale 700 logros y nos dará armas al azar Algunas mas buenas que las de tienda y otras mas feas.
[size=x-large]Extras:[/size]