How to make character skin fo special force? need help? 03/22/2011 - Soldier Front - 3 Replies Can someone teach me how to make character skins on special force? what tools do i need to download to make an edited character skin. thanks in advance ^^
Special character name? 01/12/2011 - Dragonica - 6 Replies Musodragonica
How do people get special characters in their character names?
ive seen some people with names with stars in it!
and how do i make a name with chinese characters on a english keyboard? :confused:
Please help me! Thanks! :D
In Mangos Character create Race/class block 07/21/2010 - WoW Private Server - 4 Replies Hallo,
ich wollte mir folgendes Patch auf meinen Server einspielen:Patch. Gut und schön die dem entsprechenden Stellen hinzugefügt bei den dementsprechenden Datein, nur spuckt mir c++ ständig syntaxfehler und was weiß ich noch alles aus. Kann mir vll jemand erklären wie man sowas einfügt bzw was ich falsch mach?
[RSRO]Block for meaningless char. names 01/16/2010 - Silkroad Online - 4 Replies Hi there.
I'm kinda worried because recently I was reading the RSRO news, and I saw this : Silkroad
I know it's not new, but I found some interesting thing.
I transleted with google translate
My char name consists only numbers and underscore. (_)
Special Character [Accents]??? 03/08/2006 - Ragnarok Online - 9 Replies ich hab jetzt schon in vielen foren die sich unter anderem mit dem hexen der ragexe beschäftigen das hier gesehen :
Special Character [Accents]
Search: 80 75 0C 40
Replace: 80 90 90 40
weiß einer von euch wie man diese zeichen in ro benutzt? sehe auch oft genug partynamen mit so verrückten zeichen, nicht solche : Ð?®, sondern eher symbole wie männchen und ordner 0o. wollte mal einen pm'en der sie benutze, hat aber gesagt : 'i don't say that' und setzte mich auf die ignore liste xD