Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 17:32

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[Help]Bug Teleporter

Discussion on [Help]Bug Teleporter within the Metin2 Private Server forum part of the Metin2 category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2010
Posts: 80
Received Thanks: 5
[Help]Bug Teleporter

Hy all I have a problem with the teleporter, teleport wherever I go away items, for example, now I was in a valley with GM account and when I arrived in the valley had only GM, how can I fix or how to debug a server?
MrFrancisc is offline  
Old 01/14/2011, 17:46   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2010
Posts: 237
Received Thanks: 79
Quote:
Für alle in Deutsch:
Hay ich habe ein Problem mit dem Teleporter, Teleport, wenn ich mich Porte fehlen items, zum Beispiel, jetzt war ich in einem Tal mit GM-Konto, und wenn ich im Tal angekommen war war ich GM, wie kann ich das beheben oder wie kann cih es entbuggen ?
So hast du in FZ an den Quests gearbeitet?
PHP Code:
Have you work at the quests in FileZilla
.Avatar is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Teleporter [GER, USA, ET]
01/18/2012 - Last Chaos - 482 Replies
#closed - ähnliches Programm
Teleporter...
10/20/2010 - Metin2 Private Server - 2 Replies
Hey habe nen Hamachi Server und da ist der Teleportier iwie verbuggt immer wenn ich z.B. OT oder so will komm ich auf die map bekomm dann einen kick und komm nie mehr in den char rein... also das problem habe ich bei : Teleporter und beim alten Mann Weiß wer wie man die wieder entbuggen kann ?
Teleporter
03/30/2010 - Metin2 Private Server - 4 Replies
Hey Da ich es nicht schaffe die Map im Teleporter zu kriegen. Wollte ich mal Fragen ob mir jmd eine bestimmte Map hilft im Teleporter zu kriegen. Es handelt sich um die entbuggte map die Achi in seine files hat. Guild map oder so Kordis 832 0 Wäre echt nett ich kriegs nämlich nicht hin
Teleporter
01/10/2010 - Metin2 Private Server - 0 Replies
Hallo, Ich würde mich am liebsten selber auslachen... habe die Datei vom Teleporter geändert (Ordner 9012).. habe aber backup überschrieben und die eigendliche Datei auch, weil ich mich gewundert hatte, dass die Anderungen nicht auf dem Server waren 8waren ja auf dem Backup...) Wollte nun fragen, ob mir irgendjemand seine Datei vom Telemann schicken kann... :-)
[help] Teleporter
10/24/2009 - EO PServer Hosting - 5 Replies
Hello friends, I have a problem. I created a teleport npc and you can not click on it, the id is not showing. add the actions in cq_task, put the id of speech in cq_npc ... someone help me? if not understood can show some ss to improve my doubts!



All times are GMT +2. The time now is 17:32.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.