Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 08:40

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Quest Problem....

Discussion on Quest Problem.... within the Metin2 Private Server forum part of the Metin2 category.

Reply
 
Old   #1

 
The Bull's Avatar
 
elite*gold: 173
Join Date: May 2010
Posts: 712
Received Thanks: 209
Quest Problem....

Hi Leutz...
Hier mal meine Quest...
wo liegt der Fehler ?



Fehlercode:

PHP Code:
syntax error : [string "fertig"]:8unexpected symbol near `=='
king.quest:178:Abort trap (core dumped) 

MfG Bull
The Bull is offline  
Old 12/04/2010, 01:47   #2

 
The Bull's Avatar
 
elite*gold: 173
Join Date: May 2010
Posts: 712
Received Thanks: 209
#Push

Weiß niemand etwas ?
The Bull is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[HELP] Quest Problem!
08/08/2010 - Metin2 Private Server - 3 Replies
Hallo E*pvpers könnt ihr mir sagen wieso mein quest nicht funtz postet die ganz quest fertig oder nennt den fehler , danke :D
[Quest Problem]
05/15/2010 - Metin2 Private Server - 3 Replies
Hallo Com, da bei mir das Starterpack leider nichtmehr kommt, wie vllt bei vielen wollte ich eine kleine Quest schreiben, dass man es durch einen NPC bekommt. Jedoch mache ich irgend etwas falsch, aber ich kommt nicht drauf was :( Vllt könnt ihr mir da mal kurz helfen quest starterset begin state start begin when 20359.chat."Starterset abholen" with pc.level=1 begin say_title("UnNamed Mt2 Team:") say("Herzlich willkommen auf dem UnNamed Mt2 Server")
[Problem] Problem with server starting - cannot find quest index for PaxHeader
12/22/2009 - Metin2 Private Server - 1 Replies
Hello! I have this same problem as here when i'm starting my server: http://www.elitepvpers.com/forum/metin2-pserver-di scussions-questions/307143-metin2-serverfiles-ques t-index-fehler.html But I didn't know the answer.. how to repair this? Greetings
Quest Problem
12/03/2009 - Metin2 Private Server - 6 Replies
Also ich habe die ox-fragen übersetzt wenn man jedoch jetzt den ox startet kommen die fragen noch in chinesisch^^ und noch was, der beenden/abbrechen button der aus 2 chinesischen zeichen besteht. den finde ich in der locale_big5.lua nicht. der wird bei jedem npc gebraucht und nirgends ist er! Weis das vlt jemand?
Quest problem
02/03/2009 - Metin2 Private Server - 5 Replies
Hab ein blödes problem ich habe dank nicos Version Metin2 auf deutsch leider sind die quest noch auf chinesisch wie kann ich die quest lösen?



All times are GMT +2. The time now is 08:40.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.