User Name:
Password:
Remember Me?
Register for your free account!
|
Forgot your password?
Home
Forum
Games
Shop
Game Keys
Dedicated Servers
Crypto Exchange
The Black Market
Register
FAQ
Today's Posts
Search
Blogs
Recent Entries
Best Entries
Best Blogs
Blog List
Search Blogs
elitepvpers
›
Popular Games
›
Metin2
›
Metin2 Private Server
BlueMaisonMt2
You last visited: Today at
05:24
Search Forums
Show Threads
Show Posts
Tag Search
Advanced Search
Find All Thanked Posts
Search Blogs
Tag Search
Advanced Search
Go to Page...
Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!
Advertisement
Advertise with us!
BlueMaisonMt2
Discussion on
BlueMaisonMt2
within the
Metin2 Private Server
forum part of the
Metin2
category.
08/25/2010, 21:57
#
1
ElfenLied.
elite*gold: 0
The Black Market
:
0
/0/
0
Join Date: Aug 2010
Posts: 10
Received Thanks: 5
BlueMaisonMt2
Am 10.9.2010 kommt unser server online .
da die seite für das forum des servers!
dort ist alles beschrieben was euch erwartet ......
er wird zum teil so aufgebaut wie 2good4name .
alles enbtuggt
danck der mithilfe von NeonBlue !
also leute nicht vergessen 10.9.2010 .........
Thanks
1 User
08/25/2010, 22:04
#
2
VeN.
elite*gold: 1
The Black Market
:
1
/0/
0
Join Date: Jul 2008
Posts: 1,638
Received Thanks: 352
Sollte das ne Vorstellung sein xD?
&' Link raus ~.~
Und nice deutsch ;D
08/25/2010, 22:06
#
3
.KKS
elite*gold: 243
The Black Market
:
9
/0/
0
Join Date: Nov 2009
Posts: 2,491
Received Thanks: 1,067
Forum Link muss Back Link zu e*pvp enthalten!
08/25/2010, 22:14
#
4
ElfenLied.
elite*gold: 0
The Black Market
:
0
/0/
0
Join Date: Aug 2010
Posts: 10
Received Thanks: 5
naja denckst du ich schreibe jetzt hier nen roman
und stelle denn server vor nene
lasst euch überrachen fertig aus
er wird aufjeden gut
und entschuldige mein deutsch aber ich russe ich denke ja mal nicht das du rassistisch werden willst wa
08/26/2010, 11:33
#
5
PangerLenis
elite*gold: 0
The Black Market
:
0
/0/
0
Join Date: Jul 2010
Posts: 1,001
Received Thanks: 579
Falsche Sektion für sowas!
Wenn das Root is dann gehört das da
rein!
Wenn das Hamachi sein sollte, is das sowieso sinnlos...!
Tags
metin2-pserver-
«
[Frage]In welchem verzechniss ist der db_server?
|
ein paar mobs nicht sichtbar
»
All times are GMT +2. The time now is
05:26
.
Quick Style Chooser
-- elitepvpers
---- Mobile Skin
Quick Language Chooser
-- English (US)
-- German (DE)
elitepvpers - play less, get more
-
Top
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
Support
|
Contact Us
|
FAQ
|
Advertising
|
Privacy Policy
|
Terms of Service
|
Abuse
Copyright ©2026 elitepvpers All Rights Reserved.