Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Metin2 > Metin2 Private Server
You last visited: Today at 14:21

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

Need help bei login prob. bei p-server

Discussion on Need help bei login prob. bei p-server within the Metin2 Private Server forum part of the Metin2 category.

Reply

Old   #1

N73hF83f('s Avatar

elite*gold: 144
Received Thanks: 67
Need help bei login prob. bei p-server

Nach dem ich gegoogeld habe usw. 2h lang wollte ich lieber posten als den server zu crashen

Also folgendes
der einzige der sich einloggen kann bin ich (serverhost)
Online sind
Portmap
Hamachi
Server

Ich kann mit Navicat änder usw.
Andere können die regipage benutzen
System+server
Vista home
Kaspy
4gigs ram
2*2,2 prozessor
SERVER an sich hat
1,5gigs ram
Fieles by profizocker94
Pserver hab ich in den normalen schritten erstellt damals hat es auf diese weise super geklappt kaspy kann aus sein und nichts ändert sich nach einem reboot bissher auch nicht Beim einloggen steht immer das warscheinlich bekannte Du wirst verbunden .... Das geht nach 2 h auch nicht weiter kennt jemand ne lösung?
Würde mich sehr freuen
€: kann geclosd werden
N73hF83f( is offline  
Reply

Similar Threads Similar Threads
[Prob]Metin2 SG Beim Login Error while connecting server???
09/11/2010 - Metin2 Trading - 4 Replies
Hey, habe ein Probem bei Metin2 Sg! Immer wenn ich mich einlogge kommt: Error while connecting to the server? Das heisst Fehler beim verbinden mit dem server,aber wann kommt der server on bzw. was is da los? Gebe Thanks Mfg
Login Prob
03/30/2010 - EO PServer Hosting - 3 Replies
now that my npc,msg and acc servers are up and running,no prob,but when i open client and tried to login,it says 'Failed to connect to game server due to server maint or network congestion.pls log in later'did i do smth wrg?i followed the guide and replaced all that is supposed to be hamachi ip with my ip,and i port forward already,help pls,dun mind add me msn too thx, [email protected]
login prob
11/07/2009 - Metin2 PServer Guides & Strategies - 2 Replies
also ich hab mein server ja über hamachi ich hab auch alles genaustens richtig eingestellt in szsinstall hab ich alles ports hab ich auch glaub alle. aber die leute können nich spieln weiß wer was ich evtl falsch gemacht haben könnte? mfg
dekaron 100x server login prob
11/19/2008 - Dekaron Private Server - 4 Replies
hey can someone help me i have a problem login in i put in ID and PASS and the screen gets darker then collor comes back and im not logged in :confused: i dont understand..... help plz THNX

All times are GMT +1. The time now is 14:23.