Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Metin2 > Metin2 Private Server
You last visited: Today at 20:12

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Blitze GENAUSO wie von Reikari?

Discussion on Blitze GENAUSO wie von Reikari? within the Metin2 Private Server forum part of the Metin2 category.

Reply
 
Old   #1
 
.Blacky's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2009
Posts: 773
Received Thanks: 127
Blitze GENAUSO wie von Reikari?

Hey com , Ich wollte fragen wo es das Glitzern von Reikari gibt , Mit den Blitzen,

?

Client geht auch per pn ;D

Danke

greezes kev
.Blacky is offline  
Thanks
1 User
Old 04/21/2010, 14:05   #2
 
x3NeVer's Avatar
 
elite*gold: 1
Join Date: Apr 2009
Posts: 1,424
Received Thanks: 1,438
Öhm... Ich schick dir gleich mal Link.

€dit:
x3NeVer is offline  
Thanks
9 Users
Reply


Similar Threads Similar Threads
[RELEASE]Gemoddete Blitze (von Reikari) by DrBusch
05/28/2010 - Metin2 PServer Guides & Strategies - 8 Replies
EHm ich hab von Reikari, das Glitzern der Waffen etc. mit den Blitzen übernommen! Ich hab es etwas verändert, Reikari hatte Blaue Blitze. Das hat mir ned Recht gefallen und ich fand, dass das ned wirklich zu den ganzen sachen passt. Ich hab das ganz man veränder: (Grüne, große Blitze mit ein paar kleinen roten Blitzen) http://s1.directupload.net/images/100528/fwd4baeh .jpg Die Dateien dafür sind im Anhang. Ihr packt das ganze in die PC.epx und .eix
PSERVER GENAUSO WIE WINGM?
09/16/2009 - Metin2 Private Server - 2 Replies
SUCHE EINEN PSERVER DER GENAUSO WIE WINGM IST? WÜRDE MICH ÜBER EINE ANTWORT SEHR FREUEN :handsdown::(
PSERVER GENAUSO WIE WINGM?
09/16/2009 - Metin2 Private Server - 9 Replies
SUCHE EINEN PSERVER DER GENAUSO WIE WINGM IST? WÜRDE MICH ÜBER EINE ANTWORT SEHR FREUEN :handsdown::(



All times are GMT +2. The time now is 20:12.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.