Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 15:27

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Linux Server files

Discussion on Linux Server files within the Metin2 Private Server forum part of the Metin2 category.

Reply
 
Old   #1
 
CracK-'s Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2008
Posts: 2,067
Received Thanks: 1,057
Linux Server files

Hey, daher ich nicht die 1 klick files benutzen kann via Linux, wollte ich mal fragen, woher ich die Linux Server Files bekomme, es muss welche geben, daher ja nrg e.c.t. ja auch via. Linux / FreeBSD läuft.

gibt natürlich 'n THX
CracK- is offline  
Old 04/03/2010, 14:15   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2009
Posts: 554
Received Thanks: 180
Why kannst du die 1klick denn nicht benutzen?
Virtual Sun Box & die funktioniert doch?
Jaffa Cake is offline  
Old 04/03/2010, 15:06   #3
 
CracK-'s Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2008
Posts: 2,067
Received Thanks: 1,057
ich will das über FreeBSD machen..
CracK- is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Normal Metin2 Server Files für Linux
12/18/2010 - Metin2 Private Server - 5 Replies
(Aufgefrischt aus einer anderen Topic) Hallo, Ich frische nun diesen Thread wieder auf wegen einer einzigen wichtigen Frage. Da Instant Files nicht gehen (habe ich auch nach 2 Tagen mühseliger Fummelrbeit mit vielen anderen erfahren müssen, root streikte pausenlos ^^) wollen wir es nun mit normalen Files versuchen. Wisst ihr vielleicht eine Vertrauenswürdige Quelle wo man solche Files laden kann? Google findet vieles aber den meißten Seiten vertraue ich nicht. Wäre ich eher über...
lC linux server files
12/08/2010 - Last Chaos Private Server - 8 Replies
server files http://www.megaupload.com/?d=AV8FSL3K libs files http://filebeam.com/35bec371bfad4bc60e6c2b7052040a 34
Instant Server Files für linux root server?
10/24/2010 - Metin2 Private Server - 16 Replies
kann ich die stink normalen instant server files auf einem linux root installieren und über diesen laufen lassen? wenn einer sich damit auskennst plz pn me! wenn möglich mit icq nr!
[REQ]Linux Dekaron Server Files ?
07/05/2009 - Dekaron Private Server - 0 Replies
Can Some One Give Me Linux Server Files .... ??? And I Can Get The Normal Server Files And Host Them On Linux Dedi Server ? THank You
i need Ventrilo 3.0.1 linux files
10/05/2008 - Main - 1 Replies
hi all guys , i need please Ventrilo 3.0.1 Linux Files to runn it please if some one can give SO BIG THANKS!!!!



All times are GMT +2. The time now is 15:27.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.