Aloha.
Ich habe ein Problem.
Ich habe diese Quest's :
runtergeladen + hinzugefügt.
Aber nix ändert sich...
Hab die in Filezilla eingefügt,
dann zur sicherheit "diesen" ordner gelöscht,
dann make.sh ausgeführt und
ge'reboot'et, und dann
ingame : "/reload q" gemacht.
Kann jemand bitte helfen?
Pearl hunting & sieghart kamiki quest and 4th job ellia quest 08/06/2010 - Grand Chase Philippines - 1 Replies ----Topic Pearl Hunting
all dungeon u can hunt pearl
Need Champion mode-sure u can get 100%
not champion mode-sure u can get 1% very rare
-----------Sieghart kamiki quest
-There's a problem in kamiki you can't hunt
any quest item in kamiki i don't know if they already fix the bug
--------4th job kamiki quest
-same problem in sieghart kamiki quest
there's an error in GCPH file i don't know if The GM's already