serverfiles by invoice 2013 SD3 crush bug 10/29/2013 - Metin2 Private Server - 0 Replies Hi! I just tried serverfile by invoice and i have a big problem and i don't know how to solve it... when i use 30130 for teleport to boss, my server get crash and after i restart the server and try again, the stone told me it's already someone in there... Anyone can help me? I tried to delete all quest files and add it again but the same story
Quest:
quest sd3_bruthoehle begin
state start begin
when 30130.chat."In die Bruthöhle" with pc.get_level() > 49 begin...
[METIN2]Client Fehler bei Invoice 2013 09/27/2013 - elite*gold Trading - 0 Replies Hallo,
und wie schon oben genannt hab ich einen Fehler mit dem 2013 Client von Invoice.
Es handelt sich darum wenn ich in meinen Hamachi Server (Zur bearbeitung) coneccten will mit den root datein mit meiner Ganzen Hamachi IP kann ich mich bzw keiner coneccten .. Und wenn ich meine IP mit einer .100 am ende kann zwar ICH coneccten aber die anderen nicht wie gewohnt...
Bitte um Hilfe...
Am besten in Skype adden unter DMX177
[HELP] 2013 Client by Invoice + xDarki Waffen 06/28/2013 - Metin2 Private Server - 1 Replies Hey Leute,
wenn ich die Waffen von xDarki in die Files + Client by Invoice einfüge , muss ich ja die item_proto , die item_list und die icon.eix verändern und nicht komplett ersetzen. Ist das bei der item.eix genauso oder kann ich die komplett ersetzen ?
Help Pls :)
[Problem] Client & Serverfiles by Invoice 06/16/2013 - Metin2 Private Server - 4 Replies Hello guys,
I download this SF: http://www.elitepvpers.com/forum/metin2-pserver-gu ides-strategies/2629982-release-2013er-basis-files -client-invoice.html .
Evreything good, i install it on my dedicated server, I download the client, i connect to the server evreything fine. When i try to translate the client for my langugage, it's start to get crash when i open it.
I unpack the loacale_de,i edit mob_proto, i pack it again and it's go wrong.
I try also only to unpack and pack locale_de again,...