Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Metin2 > Metin2 Private Server
You last visited: Today at 01:14

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



baby panda und eisbär pet icon

Discussion on baby panda und eisbär pet icon within the Metin2 Private Server forum part of the Metin2 category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2012
Posts: 974
Received Thanks: 89
baby panda und eisbär pet icon

ich suche die beiden icons als .tga um die zu rufen ich finde die im client nicht.
thespeedyy is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Selling] Biete takania siegel Baby Tiger und Baby Azrael
06/21/2013 - Metin2 Trading - 0 Replies
nehme nur psc oder e gold mit gebot ;) Push
[Release] Icon´s Für Baby Pet´s
07/01/2012 - Metin2 PServer Guides & Strategies - 29 Replies
kann closed werden sora hat paar render gemacht daraus könnt ihr euch selbst die icons zurechtschneiden :)
VK Baby-Panda-LC-GER-KATAR
07/07/2011 - Last Chaos Trading - 0 Replies
VK hier mein Baby-Panda auf Ger LC schreibt mirn angebot
[B] Eisbär Evo 3 lvl 46 auf Katar LC Ger [S] PSC
07/07/2011 - Last Chaos Trading - 14 Replies
Hey ich möchte mal meinen geliebten eisi verkaufen. wie schon im titel gesagt ist der eisi lvl 46 evo 3 mit dem namen Snickers ;). er ist auf dem offiziellen server katar ger. macht mir angebote. (er ist ca so 5-6kkk gold wert)
Eisbär-Bot
12/29/2008 - GW Exploits, Hacks, Bots, Tools & Macros - 26 Replies
Gibt es einen? Edit: sry falscher Bereich, ausversehen.



All times are GMT +2. The time now is 01:14.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.