Hey guys i am looking for how to create a metin2 private server the easy way that i think its hamatchi one so please if some one could help me or something i would be glad... i dont know germat but we can work it through translate so its not a problem...or if could some one create me and show me how to create one i would be very glad.. if you want we can chat on skype

avel.nikolaou99 or by email me on:

no useles coments please as i seen like(everyone knows how to create on) or (its easy) cuse for me 1 i dont know how to thats why i am asking and 2no its not easy for me... thanks for reading this hope you will help...[i will translate this in german so someone can help me] GERMAN:Hey Jungs, ich für Wie erstelle ich ein metin2 private server den einfachen Weg, dass ich denke, es ist eine hamatchi also bitte, wenn jemand mich oder etwas, was ich gerne helfen würde, könnte suche ... ich weiß nicht, Germat aber wir können es durch übersetzen zu arbeiten, so ist es nicht ein Problem ... oder wenn jemand könnte mich erschaffen und mir zeigen, wie man bin ich sehr froh würde .. pavel.nikolaou99 oder per E-Mail mich an: wenn Sie wollen, können wir uns auf Skype Chat

keine useles coments bitte wie ich (jeder weiß, wie man auf erstellen) gesehen oder (seine leicht) cuse für mich ich weiß nicht 1 wissen, wie das ist, warum frage ich und 2S ist nicht leicht für mich ... Dank für das Lesen dieser Hoffnung, dass Sie helfen ... [i dies in Deutsch übersetzen wird so jemand kann mir helfen]