You last visited: Today at 17:46
Advertisement
iTMT2
Discussion on iTMT2 within the Metin2 Private Server forum part of the Metin2 category.
05/26/2009, 21:18
#136
elite*gold: 20
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,631
Received Thanks: 497
Quote:
Originally Posted by
clad3815
Oh yes is easy but is very slow =D
Yes and your are in Team ^^ is only you (Team)
Buy another Pc
05/26/2009, 21:20
#137
elite*gold: 1
Join Date: May 2009
Posts: 2,204
Received Thanks: 442
yes but with a good i-net connection ,
is this not slow
.
05/26/2009, 21:20
#138
elite*gold: 62
Join Date: Jan 2008
Posts: 6,028
Received Thanks: 3,105
Quote:
Originally Posted by
clad3815
Oh yes is easy but is very slow =D
Yes and your are in Team ^^ is only you (Team)
a local ip is easy.... for all member german etc... is bad hacking a server...
have fun with you server and good.
maybe 2-3 years and all users have a m2 server
05/26/2009, 21:22
#139
elite*gold: 1
Join Date: May 2009
Posts: 2,204
Received Thanks: 442
okay the risk have many p server or
?
05/26/2009, 21:25
#140
elite*gold: 0
Join Date: May 2009
Posts: 482
Received Thanks: 69
Quote:
Originally Posted by
clad3815
Hummm only team and your are in no ...
Is not a problem just ban all german ip ^^
u server suxx, u suxx, urs team suxx, waht more?
u think u are cool now?
i dont think so, go and ban german ip (proxy rulez)
!!
fu** ******!
05/26/2009, 21:27
#141
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2008
Posts: 72
Received Thanks: 6
Wieviel speicherumfang haben die gesamten Files ?
05/26/2009, 21:27
#142
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2009
Posts: 208
Received Thanks: 25
Quote:
Originally Posted by
Cykotitan
u server suxx, u suxx, urs team suxx, waht more?
u think u are cool now?
i dont think so, go and ban german ip (proxy rulez)
!!
fu** ******!
Der will angeben ^^
Siehst du denn nicht wie der sich nich traut die IP rauszu geben weil es gehackt wird ? ^^ es gibt gar keinen server von denen x))
05/26/2009, 21:28
#143
elite*gold: 10
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,658
Received Thanks: 460
Ca. 20 MB.
Und jetzt bleibt bitte beim Thema!
05/26/2009, 21:28
#144
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2009
Posts: 290
Received Thanks: 227
Lol
In my server register only with invitation no enter ^_^
05/26/2009, 21:29
#145
elite*gold: 0
Join Date: May 2009
Posts: 482
Received Thanks: 69
Quote:
Originally Posted by
bashk1m
Der will angeben ^^
Siehst du denn nicht wie der sich nich traut die IP rauszu geben weil es gehackt wird ? ^^ es gibt gar keinen server von denen x))
Yoa isn kleiner Schwaller der zu Oma gehen muss das er nen Euro für nen Eis bekommt^^ mehr ned, diese/r Looser!
@Clad I have enough friends to live in france
!
05/26/2009, 21:29
#146
elite*gold: 62
Join Date: Jan 2008
Posts: 6,028
Received Thanks: 3,105
Quote:
Originally Posted by
bashk1m
Der will angeben ^^
Siehst du denn nicht wie der sich nich traut die IP rauszu geben weil es gehackt wird ? ^^ es gibt gar keinen server von denen x))
Den hat er, dennoch ist es lächerlich so zu prallen , da jeder aus seinem team den server mit "DoS Attack" weghauen kann , um sich einen server zu machen..
Er ist selbstsicher das muss man ihn lassen, dennoch bezweifle ich das er der klügste ist auch solche Leute machen mal fehler und dann ist es zu spät.
05/26/2009, 21:30
#147
elite*gold: 1
Join Date: May 2009
Posts: 2,204
Received Thanks: 442
naja ich denke ma er hat wenigstenns die files (was ich glaube9´)
und ihr :P?
05/26/2009, 21:30
#148
elite*gold: 20
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,631
Received Thanks: 497
Quote:
Originally Posted by
CMBeatz
Wieviel speicherumfang haben die gesamten Files ?
ICh glaube um die 4.GB die Db haben nur 600 kb ca.
05/26/2009, 21:33
#149
elite*gold: 170
Join Date: Mar 2008
Posts: 9,416
Received Thanks: 1,554
DB= 5mb Aufwärts
ServerFiles= 1Gb
05/26/2009, 21:35
#150
elite*gold: 0
Join Date: May 2009
Posts: 532
Received Thanks: 101
Die DB haben schon viele...
Nur was ich nicht weiß, mit welchem Programm ich die DB Dateien öffnen muss???
Similar Threads
>>>Itmt2 Chat!!!<<<
05/26/2009 - Metin2 Private Server - 7 Replies
Hier erfährst du alles rund um Itmt2.
siehe Signatur
€* Clubmt2 = Itmt2 ;)
All times are GMT +2. The time now is 17:46 .