Register for your free account! | Forgot your password?
Rust Cheats
Rust Cheats

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Metin2 > Metin2 Private Server
You last visited: Today at 16:44

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

Allround Client (mit IP Change für Root-Server)

Discussion on Allround Client (mit IP Change für Root-Server) within the Metin2 Private Server forum part of the Metin2 category.

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 4
Allround Client (mit IP Change für Root-Server)

Hi =)

Ich habe vergessen wie der original Client heißt und konnte ihn entsprechend auch nicht finden.
Deswegen frage ich mal:
Kann mir jemand den Client schicken (also Link dazu), bei dem man in eine Textdatei einfach die IP des entsprechenden Rootservers eingeben konnte?
MrRobb is offline  
Old 08/31/2011, 19:28   #2

elite*gold: 0
Received Thanks: 152
Meinst du den Modified client 4.5 einfach mal SuFu benutzen
.Waschbecken is offline  
Thanks
1 User
Old 08/31/2011, 19:55   #3

.Stefan's Avatar

elite*gold: 12
Received Thanks: 1,239
jop , einfach mal modified client 4.5 von banjo suchen und die server ip des roots in die mc.text eintragen , soweit der pong nicht geändert wurde.
.Stefan is offline  
Thanks
1 User
Reply

Tags
client, ip, root

Similar Threads Similar Threads
[FRAGE]Zu Root-Server Client
04/09/2011 - Metin2 Private Server - 3 Replies
Hallo COM, ich habe mal eine frage: Weiß einer von euch wie ich einen Root Client machen kann? ich habe alles am Server sogut wie fertig aber ich bekomm das einfach mit dem Client nicht währe echt nett wenn ihr mir helfen könntet. . .
How to change port game client & server
03/20/2011 - Shaiya Private Server - 3 Replies
Hi all I need to change port game server & client. I think port game client could be changed by using hex, but i dont know where. Anyone know, plz help me. Thanks first.
Root P server Mit neonblue client?
01/06/2011 - Metin2 Private Server - 6 Replies
Kann mir vll jemand sagen was ich tun muss damit ich mit nem root p server mit demclient von neonblue spielen kann :D wäre sehr dankbar Pls antworrten ist wichtig !!!!
Modified client auf root server
09/26/2010 - Metin2 - 2 Replies
Hallo, wie kann ich mit nem modfiedclient auf nen root server connecten? & ist die server ip die beim laden von der seite unten steht bei ladevorgang? Mfg
how to change the server client version?
01/20/2009 - Dekaron Private Server - 1 Replies
anyone know how to change the client version ? i used winhex to change it but when i try to connect it still say " different client version" wonder if anyone could help me on that? thus the sx client doesnt have a version file to change. and cant even load the launcher either because it would say something like it couldnt read the bin/option .

All times are GMT +1. The time now is 16:44.