Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers
You last visited: Today at 23:03

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!




Xyner Xyner is offline

I-SIN

Statistics

Total Posts
Thanks Given
Blog
General Information
  • Last Activity: 10/07/2018 10:51
  • Join Date: 11/26/2015

Friends

Showing Friends 1 to 5 of 5

Mentions

No results to display...

Quotes

12/12/2017
00:45 -
11/21/2017
20:58 - AnimeLover-MY♥ quoted Xyner in post S4 League - CE Table (Autoupdater)
^cool ban ban? lol im not ~ :o
11/05/2017
21:42 - Roufokwli quoted Xyner in post [PJ]Anticrash (AntiJohn)
Hope the maggot that released it dies painfully D: i wish that too
10/29/2017
15:04 - kaisi9x quoted Xyner in post [Release] Black Eye | Full Battleye Bypass
Man i get it but calm down it was just a question shesh. It's not even that. He just stated the obvious. But apparently, he got mad because someone asked him why he uses others' ...
10/03/2017
22:56 - SouMako quoted Xyner in post x[Kuroko's Private Trainer | NO BYPASS NEEDED!
Don't and btw Kuro post it in trade. owh okayy <3 , because this function is same with TheMokko trainer, so better use TheMokko XD
09/29/2017
12:42 - coolasf2re quoted Xyner in post 「Release」Address Searcher & Console [open-source]
https://www.elitepvpers.com/forum/s4-league-hacks-bots-cheats-exploits/4367610-s4league-getadress-updater.html i only get adresses there, but i want to use the console to use the...
09/21/2017
20:22 - Fuuki quoted Xyner in post [Release] ResourceCheck Bypass
????? :wat: ... I get disconnects whenever I play with it, didn't happen before.
08:05 - cfmmehmet quoted Xyner in post Instant EsperSkills -No Sp require -kneeslideAni. on Other skills
For all that need FNR :https://www.elitepvpers.com/forum/s4-league-hacks-bots-cheats-exploits/3326223-resourcetool.html is this work ?
09/14/2017
04:44 - imhacker9 quoted Xyner in post [Release] Simple Animation Bypass + more
Working but you still have animations :lul: like, i dont have the other animations only the enchant one.
09/04/2017
19:07 - Miketzz quoted Xyner in post 「Release」Arcade Farmbot.
LOL are you ok man?IT is without any damn mobs!!! Did you read my question ? Or the problem is that you can't speak English I'm not gonna answer again EDIT: The bot works .
09/02/2017
05:58 - evanzx091212 quoted Xyner in post [Release] ResourceCheck Bypass
Close ur antivirus :D done,but when i start the s4 the s4 didnt show up :confused:
08/04/2017
13:16 - 0N1K4G3 quoted Xyner in post 「Release」Arcade Farmbot.
It works tested it yesterday on some low lv alt but i got blacklisted because of it XDD because its a farmbot?? a third part program?? Wenn ich das so mache wie du das im Video ...
07/27/2017
01:09 - twobrosplay quoted Xyner in post [Release] 1337 Hackaccount
For those Lazy Fuck's English Dear Sir or Madam, With this release I would like to enrich you with a Hackeraccount of mine. It is an account that works on the Aeria platform and...
07/14/2017
05:59 - Z-Codez-Z quoted Xyner in post [Release] Small Trainer
Gtfo with team shuffle no one likes that shet. was just a suggestion dude smfh, yall know how to cause conflicts for no reason
07/07/2017
10:04 - SouMako quoted Xyner in post [Release] Small Trainer
I had that bug as well and from what i tested it's probably from using a modded resource file. Yep xD ! we can't turn off ._. , so i stop for a while using this trainer , scare ...
07/04/2017
21:56 - Deleted Posts
06/28/2017
19:58 - xCred quoted Xyner in post Bypasses
https://www.elitepvpers.com/forum/s4-league-hacks-bots-cheats-exploits/4318010-release-small-trainer.html Scroll down Shinzuya posted one. I tried his own but i was only getting ...
06/26/2017
16:46 - Deleted Posts
16:06 - Shinzuya quoted Xyner in post [Release] Small Trainer
But i didn't activate that shet LOL i mean hell i don't even like bind. Weird. :O I remember that I had it when I used the Bind Aim shit
09:55 - Shinzuya quoted Xyner in post [Release] Small Trainer
Is it me or this hack screws up with gun aim like wtf lol i had no hacks selected and each time i was trying to shoot someone my bullets went right thru them without doing any damag...

All times are GMT +2. The time now is 23:03.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.

BTC: 33E6kMtxYa7dApCFzrS3Jb7U3NrVvo8nsK
ETH: 0xc6ec801B7563A4376751F33b0573308aDa611E05

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2019 elitepvpers All Rights Reserved.