Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers
You last visited: Today at 14:50

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



xSilencedt xSilencedt is offline

Member

Statistics

Total Posts
Thanks Given
Blog
General Information
  • Last Activity: 10/24/2019 18:16
  • Join Date: 09/12/2012

Mentions

No results to display...

Quotes

05/08/2019
03:12 - kmrocz quoted xSilencedt in post RUST UNDETECTED CHEATS AIMBOT+ESP EAC BYPASS
scam. LOL? Scam beacuse not for free? XD If people want i can show screenshare ;)
05/04/2019
00:41 - Deleted Posts
05/03/2019
21:57 - Djeno quoted xSilencedt in post SilverEye - Unique Builds.
Doesn't screenshare cuz "ppl only ask for screenshare but dont buy, if u wanna buy just send me money" Seems like he maken different reason his reason to me was due to software privat...
03/05/2019
16:35 - Wyallat quoted xSilencedt in post *Cheap* R6S Cheat | Undetected and Affordable
discord link doesnt work. It does. Just write it manually when you want to add a Discord server.
02/01/2019
10:10 - uncle adolf quoted xSilencedt in post 1MONTH chinese rust hack
selling his 1month sub cuz it's detected. lmao Lol nah i can screen share me using it and my account with no ban
01/27/2019
12:04 - Deleted Posts
01/18/2019
18:12 - Risky1878 quoted xSilencedt in post R8 - Rust Chinese Cheat
why do the admins delete every thing negative for certain users? yeah, I donít know whatís wrong on admin, he deleted all negative post on this Risky post Read the site rules. W...
01/13/2019
21:11 - Risky1878 quoted xSilencedt in post R8 - Rust Chinese Cheat
Thanks for the screenshots. this is a GAMEBAN tho, not a VAC ban, doesn't change the fact that it's detected, your initial post was just kinda missleading. This is great. Called it ...
13:23 - DankDonuts quoted xSilencedt in post R8 - Rust Chinese Cheat
the highlighted part is not true. Whats ur banned steam Here are some Screenshots: https://imgur.com/a/I0KHFmi Here is my Steam Profile: https://steamcommunity.com/pro...
01/12/2019
23:38 - Risky1878 quoted xSilencedt in post R8 - Rust Chinese Cheat
Bought it for 60 minutes to test, and got VAC Banned after 3 Days. Only ran around with ESP as a naked didn't kill anyone... What's your discord ID? Rust uses EAC and doesnt delay...
20:06 -
18:54 - Deleted Posts
16:25 - Risky1878 quoted xSilencedt in post R8 - Rust Chinese Cheat
Since noone mentions it: THIS IS CURRENTLY DETECTED. Some people are banned, some are apparently not. It's not confirmed to be detected I got some ban reports and i got some testers Th...
02/17/2017
01:52 - Deceit Violation quoted xSilencedt in post Rust 2D ESP Radar (NEW)
Jimmy just got banned by Anticheat. :D Lmao @ l8ter leeching cunts, that's what you get for stealing code and reselling
02/15/2017
18:57 - JimmyTetron quoted xSilencedt in post Rust 2D ESP Radar (NEW)
i already got the hack, but if u update it to see vending machines ill gladly pay for it. :) Ha we already took it apart and its perfect. I see some flaws with this statement. Dude j...

All times are GMT +1. The time now is 14:50.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.

BTC: 33E6kMtxYa7dApCFzrS3Jb7U3NrVvo8nsK
ETH: 0xc6ec801B7563A4376751F33b0573308aDa611E05

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2019 elitepvpers All Rights Reserved.