Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > General > Main
You last visited: Today at 15:55

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Free .tk Domains

Discussion on Free .tk Domains within the Main forum part of the General category.

Reply
 
Old   #1
 
smmc's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2008
Posts: 19
Received Thanks: 2
Free .tk Domains

How to Create a Free .tk Domain for Your Website

1. Klick
2. Come up with a domain name and then search to see if it is available.
3. Once you find a domain, decide if you want a free or paid domain, then select the appropriate option.
4. Type in your existing website URL
5. Type your email address.
6. Type the security code to prove you are not a bot.
7. Create your password.
8. Click login.

Have Fun
smmc is offline  
Old 11/20/2008, 01:26   #2
 
.Envy's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2007
Posts: 6,479
Received Thanks: 1,465
google>subdomain
there are much more^^
.Envy is offline  
Old 11/20/2008, 05:46   #3
 
smmc's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2008
Posts: 19
Received Thanks: 2
Thats not a Subdomain
smmc is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[B] Domains [S] PSC/e*gold
07/20/2010 - Trading - 3 Replies
Guten Tag sehr geehrte Community, Ich biete hier meinen Dienst an für euch Domains zu organisieren! Was genau machst du? Ihr kennt das oder? Ihr habt z.B. einen Clan oder einen PServer aber habt nur diese dummen w*w.test.de.tl Domains. Damit ist Schluss! Ab sofort biete ich euch meinen Dienst an euch eure Wunschdomains zu organisieren (falls noch nicht vorhanden!) D.h. ihr könnt eure Homepage dann immer unter eurer Domain erreichen. Was möchtest du dafür? Ich verhandel gerne :] Ihr...
[VK]Domains
05/30/2010 - Trading - 0 Replies
Hallo liebe Mitglieder, ich habe ein Domain und Webspace Paket gekauft. Ich habe noch 3 Domains frei. Ihr könnt mir den Wunschnamen euerer Domain sagen und ich werde Sie euch freischalten. Auf Wunsch erstelle ich euch die Clan-Homepage, Community oder sonstige Vorstellungen die Ihr anstrebt. Den Preis regeln wir dann in einer PN. Wenn ihr fragen habt, einfach eine PN an mich oder hier im Thread schreiben.
FREE .BE Domains
02/05/2006 - Off Topic - 8 Replies
www.trade.be Ich habe nun schon oft gesehen bei hacksector und CO das damit angegeben wird (HAHAHA ICH HABE NE HIGLEVEL DOMAIN AUS BELGIEN!!11) Die sind alle 4 free geregt bei Trade.be Viel Spaß damit



All times are GMT +2. The time now is 15:55.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.