Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > General > Main
You last visited: Today at 01:05

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Elitepvpers Namechange ?

Discussion on Elitepvpers Namechange ? within the Main forum part of the General category.

Closed Thread
 
Old   #1
 
jeffhardy35's Avatar
 
elite*gold: 75
Join Date: Jan 2009
Posts: 672
Received Thanks: 84
Elitepvpers Namechange ?

Da ich nun seit einiger Zeit wieder etwas öfter auf Elitepvpers unterwegs bin wollte ich fragen ob es möglich ist einen Namechange zu bekommen.
Den Account den ich habe, habe ich vor mehr als 3 Jahren erstellt und ich bin schon seid langem aus der "Wrestler-Szene" raus ( Jeff Hardy = Wrestler ).
Es stört mich zwar nicht sehr den Namen zu besitzen doch ich würde mich dennoch Freuen wenn ich mir einen anderen machen könnte bzw. dürfte.

Mit freundlichen Grüßen
jeffhardy35 is offline  
Old 03/22/2012, 14:15   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2011
Posts: 1,985
Received Thanks: 799
Acacia Clark is offline  
Thanks
1 User
Old 03/22/2012, 14:19   #3
 
jeffhardy35's Avatar
 
elite*gold: 75
Join Date: Jan 2009
Posts: 672
Received Thanks: 84
Quote:
Originally Posted by Caynify View Post
Ich würde mal sagen danke für die Schnelle Antwort
Mal sehen wann ich es mir hole ^^
#closerquest
jeffhardy35 is offline  
Old 03/22/2012, 16:03   #4

 
Kazaaa's Avatar
 
elite*gold: 26
Join Date: Nov 2007
Posts: 32,809
Received Thanks: 12,142
#closed
Kazaaa is offline  
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
Wieso kann man Elitepvpers nicht mehr über die elitepvpers.com erreichen?
07/01/2011 - Main - 21 Replies
Hallo, wenn ich elitepvpers.com eingebe kommt nur eine weiße seite, wenn ich dahinter /forum eingebe klappt es, was ist los? Ddos?
elitepvpers Namechange-Feature
09/16/2010 - e*pvp News - EN - 29 Replies
Hey dear members! Today we'd like to introduce our new namechange addon. Lately a huge wave of members requesting a namechange gave us admins a really tough time, so our merciful head-admin took action and created this nice feature to unburden us a bit so that we have time to concentrate on tasks with higher priority. Anyway, here are the facts you need: this is the place where you can change your nickname: No permission a namechange is possible once a month we charge 130 elite*gold...
elitepvpers Namechange-Feature
09/04/2010 - e*pvp News - DE - 137 Replies
Hey elitepvpers! Heute möchten wir euch unser neues Namechange-Addon vorstellen. Wir standen in letzter Zeit einer großen Welle an Mitgliedern, die ihren Nicknamen bei uns ändern wollten gegenüber. Das hat uns Admins eine ziemlich harte Zeit verschafft und deshalb hat sich unser Head-Admin gnädigerweise dazu entschlossen Initiative zu ergreifen und hat unter Schweiß und Tränen dieses nette Feature geschaffen, welches uns entlasten wird, sodass wir uns Aufgaben höherer Priorität widmen...



All times are GMT +2. The time now is 01:05.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.