Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Lineage 2
You last visited: Today at 19:12

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Shop/farm bot?

Discussion on Shop/farm bot? within the Lineage 2 forum part of the MMORPGs category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2012
Posts: 63
Received Thanks: 6
Shop/farm bot?

is there any shop bot? that checks the shops instead of you while you are away and it buys what you like in the price you like?

also is there any farm bot out there? to kill monsters while u are away? xD
nikolakis159 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
reich werden innerhalb 3 Tagen *farm*farm*farm*
11/19/2013 - Metin2 Guides & Templates - 6 Replies
ihr wollt viel yang, mit wenig aufwand gewinnen? * levelt euch am besten 6 mentalos oder auras hoch * +6er EQ reicht völlig aus * ab level 25 geht ihr nach map2 zu den wilden ergebenern leveln * wenn ihr level 30 erreicht habt, sucht ihr euch ne gilde und bleibt auf 30 *so farme ICH pro tag/nacht über 2 inventare voll mit wertvollen fbs, +3 und +4er steinen, vwks, edelsteine, vms (bilder von den einstellungen von m2bob folgen)
[Tarvos] Farm-Shop
02/09/2013 - Metin2 Trading - 17 Replies
Heey, ich verkaufe hier verschiedene Sachen auf dem Server "Tarvos" Fertigkeitsbücher (verschiedene) - x,xx€ Roteisenklinge (immer +0) - 2,00€ Vollmondschwert (immer +0) - 2,00€ Herbstwindfächer (immer +0) - 1,00€ Antike Glocke (immer +0) - 1,00€
KopFloser`s FaRm Shop
10/24/2011 - World of Warcraft Trading - 13 Replies
Kopfloser´s Farm Shop Über mich: Ich Spiele seit anfang von BC(Burning Crusade) WoW. Ich bin 16 Jahre alt und komme aus Bremen. Meine Menschlichen Eigenschaften sind die, das ich Symphatisch und engagiert bin. Sicherheiten: Zur Zeit kann ich euch leider noch keine Sicherheiten bieten, ich werde aber grade von jemanden auf Trusted getestet vllt. seid ihr danach ja nicht mehr so Misstrauisch. Ich habe in meiner gesamten WoW Karriere noch keinerlei Bans kassiert. Weder aufgrund von...
farm-shop
08/13/2011 - Metin2 - 3 Replies
Well...we all have seen many times some low level players that does exp in some areas...then teleporting to npc's an sell the stuff from exp... Does it exist any public farmbot/seller? or Does it exist any multihack that we are able to sell stuff anywhere far away from npc's? I remember at '09 was a public farmbot/seller...but i lost it and that thread now its closed...
Shreder's Level/Farm Service und Gold-Shop
02/21/2011 - World of Warcraft Trading - 0 Replies
WoW Service bei Shreder123 Regeln! 1. Ich levle nur per Hand 2. PayPal als Zahlungs mittel 3. Ich habe immer nur einen Kunden aufeinmal Angebote: 1-10 Level -- 3Euro 10-20 Level -- 5Euro



All times are GMT +2. The time now is 19:12.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.