Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Lineage 2
You last visited: Today at 10:01

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Welchen healer wachlen?

Discussion on Welchen healer wachlen? within the Lineage 2 forum part of the MMORPGs category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2011
Posts: 34
Received Thanks: 1
Welchen healer wachlen?

Hallo. Aus dem anlass dass das neue update vorstecht wolte ich wieder mal auf dem Official server anfangen. Hab mir gedacht das ich mit nem healer spielen will. Aber dazu habe ich eine frage an euch: welche klasse soll ich als healer nahmen?- kann mich einfach nicht entscheiden.
Ich habe zwischen Bishop und Elven Elder nachgedacht aber bin mir nich sicher wer danach besser ist wenn der neue update kommt. Bin mir nicht auch zu 100% sicher ob ich den Schilien Elder ignorieren soll.
Kann mir jemand bitte helfen beim wechlen der healer klasse? Bitte aber die stats, und die racial skills und die neuen lindvior skill auch in anspruch nehem.
Wurde mich sehr freuen wenn mir jemand helfen wurde.
Lg robert14789
robert14789 is offline  
Old 05/04/2013, 02:43   #2

 
Last-Enemy's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2010
Posts: 543
Received Thanks: 38
bishop - bester heiler.
alls was nach hf5 kommt ist bullshit
Last-Enemy is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[FRAGE]Welchen Config welchen port?
10/16/2011 - Metin2 Private Server - 5 Replies
Hallo Leute ;) Ich habe eine Frage und zwar welche ist der jeweilige Ordner um die Ports rauszufinden Channel1=Channel1/Config Channel2=Channel2/Config World=Keine Ahnung/Config Und welcher Port ist der Richtige?
WTT CS12 ck healer, sm7 bot warr, fc12 healer restat
05/07/2011 - 9Dragons Trading - 2 Replies
hey im just wanting to trade a CS12 ck healer pvp build with 4 slot deco 520 dodge and 3 jades, 4 scales and 3 tears, oh and the fc12 and cs12 chars are both templates but the cs12 also has 500 def set wd seal gb wd bracers +5 and 66mill im looking to trade it for a well geared cs nuker any clan on yin btw send me an email on [email protected] if u want a quick response thanks
MIt welchen Bonis und welchen waffen rüssis etc. mach ich mein WaSu zur pvp maschine?
05/02/2011 - Metin2 Private Server - 2 Replies
Was brauch ich so wollte mal was neues ausprob. SuFu hat nichts egerben!
[4Story]Welchen Charakter und welchen server?
02/25/2011 - 4Story - 24 Replies
Hey welchen charakter soll ich nehmen und welche Seite und im welchen Server??? Bitte jede Antwort thx



All times are GMT +2. The time now is 10:01.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.