Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > League of Legends
You last visited: Today at 05:40

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Stream Overlay selber sehen ?

Discussion on Stream Overlay selber sehen ? within the League of Legends forum part of the Popular Games category.

Reply
 
Old   #1
 
Nox'De's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2013
Posts: 329
Received Thanks: 34
Stream Overlay selber sehen ?

Hi Community,
mein Bruder und ich haben uns gerade gefragt ob man Stream Overlays auch selber ingame sehen kann. Kann uns da jemand weiterhelfen ?

mfG
Nox'De is offline  
Old 11/16/2013, 16:07   #2
 
AZB TPT OhSorrY's Avatar
 
elite*gold: 25
Join Date: Aug 2013
Posts: 1,195
Received Thanks: 194
Ging früher mal noch (UI Change) dafür brauchst du aber keine Stream Overlays sondern UI Mods von leaguecraft.com
AZB TPT OhSorrY is offline  
Old 11/16/2013, 16:08   #3
 
Scazzy's Avatar
 
elite*gold: 7
The Black Market: 114/0/0
Join Date: Apr 2013
Posts: 957
Received Thanks: 133
Nein Streamer benutzen es ja nur für die Viewer bringt dir ja selber nix. Könntest den Client modden oder ein Bild drüberlegen wüsste aber nicht aus welchem Grund^^
Scazzy is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Stream overlay
06/24/2013 - League of Legends - 4 Replies
Hey guys I came here to find someone who could create an overlay for my friends stream My friend is a diamond player in all 3 ( 3v3's/soloq/5v5's ) and he would lovely coach or even play duo in exchange for stream overlay. So if someone has a bit of knowledge in photoshop or any kind of editing program whatsoever and knows how to make stream overlays plz add me ingame to discuss more. Peace everyone and i wish everyone great summer vacation !!
[S] LoL Stream Overlay [B] E*Gold
02/12/2013 - Trading - 0 Replies
Hallo leute ich bin heute auf der suche nach einem Overlay für meinen Stream! Also ich meine so einen Rahmen Ingame, Wenn einer soetwas kann bekommt er natürlich auch E*Gold dafür kaufe nachher direkt eine PSC. Über die kosten entscheidet ihr! Wenns gut aussieht zahle ich natürlich auch mehr! Wer das kann soll sich in Skype melden! MfG Allija :)
[Rejected] Report Anzahl selber sehen.
01/16/2013 - Suggestions & Feedback Archive - 9 Replies
Ich finde man sollte seine Report Anzahl selber sehen können.Es nervt ein wenig,wenn man einen Moderator fragen muss. Grüße.
Ich glaube nicht an Metin orden pack sehen! Wie es zu sehen
04/10/2011 - Metin2 Hacks, Bots, Cheats, Exploits & Macros - 1 Replies
Ich glaube nicht an Metin orden pack sehen! Wie es zu sehen English I dont see floider pack in metin!!! HOW SEE FLOIDER?!:rtfm:



All times are GMT +2. The time now is 05:40.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.