Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 19:32

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

SERVER REJECTED

Discussion on SERVER REJECTED within the League of Legends forum part of the Popular Games category.

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
SERVER REJECTED

SERVER REJECTED 3.03.13_03_05_13_15_21 THIS ALWAYS SHOW WHEN I TRIED TO CONNECT TO LOL..WHAT DO YOU THINK THE PROBLEM? ,PLSS. HELP I'M USING WINDOWS 7.THANKS!!!
kus_office is offline  
Reply

Similar Threads Similar Threads
Bad version, server rejected connection trotz neuster version
02/05/2013 - DayZ - 23 Replies
hab alles auf neuster version, und auf jedem server kommt bad version server rejected connection...
bad version server rejected connection
12/29/2012 - DayZ - 1 Replies
Guten Tag Community, Mein Problem ist ich komme auf keinen Server mehr drauf. Was ich versucht habe: -Neuster Patch -Beta Patch -DayZCommander -Play WithSix
[TuT-DE] Bad version server rejected Connection
08/18/2012 - DayZ - 3 Replies
Bad version server rejected Connection Es gibt einige Personen, bei denen es nicht möglich ist die meisten server aufgrund der oben genannten Fehlermeldung zu joinen. Wie behebe ich den Fehler? Schritt 1: Man lädt sich ganz souverän den DayZ Commander *klick* herunter. Schritt 2: Installiert den DayZ Commander und startet die Anwendung

All times are GMT +1. The time now is 19:32.