(EUW) Trading my unranked account for your gold/plat account
Discussion on (EUW) Trading my unranked account for your gold/plat account within the League of Legends Trading forum part of the Other Online Games Trading category.
[Trading] (EUW) Trading my unranked account for your gold/plat account 08/10/2019 - League of Legends Trading - 0 Replies Hello, i got some unranked accounts, so if u got gold or plat account and you want to trade it for fresh, botted 30 lvl unranked account, unverified email 35k+ BE, pm me.
Discord: doctor52 #3408
[Trading] (EUW) Trading my unranked account for your gold/plat account 08/09/2019 - League of Legends Trading - 2 Replies Hello, i got some unranked accounts, so if u got some gold or plat account and you want a new account (level 30 unranked, unverified email), pm me.
(EUW) Trading my unranked account for your gold/plat account 08/08/2019 - League of Legends Trading - 1 Replies Hello, i got some unranked accounts, so if u got some gold or plat account and you want a new account (level 30 unranked, unverified email), pm me there or on my discord.