Hello offering u Coaching and elo boosting >
on EU NA RU TR servers im euw d2 player doesent matter to much
i can boost u or better to coach u for improving
coaching with skype share or replays op gg review and etc
ready to vouch only trusted members ! contact my skype we can deal with price
[Selling] [Günstiger Eloo Boost] ~ [Cheap Eloo Boost] 07/22/2015 - League of Legends Trading - 10 Replies Hallo zusammen, ich biete euch hier einen Günstigen Eloo Boost an.
Je nach Division erlange ich eine kleine Summe an Geld oder Elite*Gold.
Jede Bronze Division kostet 5€ und/oder 350 Elite*Gold~Bronze zu Silber 10€
Jede Silber Division kostet 8€ und/oder 400 Elite*Gold~Silber zu Gold 15€
Jede Gold Division kostet 10€ und/oder 450 Elite*Gold~Gold zu Platinum 20€
Jede Platinum Division kostet 15€ und/oder 500 Elite*Gold~Ich booste nicht in Diamond Bereich.
Ich selber Spiele Diamond 2....
LoL eloo boosting service!! cheap!! 06/26/2013 - League of Legends Trading - 2 Replies I've decided to start doing eloo boosts for people in bronze , because there is much people low rated who actually play good , but they cant get out of so called elo hell because of trolls/feeders
Currently boosting on Eu nordic&east server. (later on eu west)
about me: i am a platinum rated player in season 2 and 3 atm.
I am the one of the best junglers and top lanes in my country which is serbia!
- boosting to gold5
(because if i boost you to platinum or gold4/3/2/1) u will most...
[Eloo Boosting] EUW | Schnell | Sicher | Trusted 10/18/2012 - League of Legends Trading - 2 Replies Hallo Jungs,
Intressierst du dich für den eloo Boosting service?
Dann bist du hier genau richtig, Mein team und ich Bieten euch hier einen 101% Perfekten und sauberen Eloo Boosting service an.
Über uns:
Wir verstärken elo zusammen für eine lange Zeit. Wir gewinnen 90% der Spiele, so dass wir einen Service für uns zu schaffen. Wir haben ca. 40 Arbeitsplätze mit nur positive Rückmeldungen abgeschlossen.
eloo!!! 07/15/2008 - Say Hello - 1 Replies mownin hope u have a very long patient...when im sking:):p