he just sellme one code for 5€ but it didnt worked, then he ignored me on skype, also u can check his profile my -1, but if u dont trust me go risk and try to buy him one -.-
[Selling] ---->Gamescom LoL Skin Codes (Gamescom Karten Codes)<---- 08/29/2013 - elite*gold Trading - 16 Replies Ich biete hier die Code von den Gamescom Karten. Ihr könnt diese Codes für einen LoL Skin einlösen. Soweit ich weiß erscheint diese in einer Woche auf euren Account.
League of Legends Gamescom Skin Redemption (League of Legends Skin-Einlösung)
Im Moment sind 2 Codes Verfügbar!
Die Karten stammen alle von mir oder von meinen Freunden! Wir alle spielen kein LoL, weshalb ich die Codes hier verkaufe! Den Preis schlagt mir bitte vor.
[Selling] Gamescom Codes 08/25/2013 - elite*gold Trading - 10 Replies Biete heute da mein Erstkäufer nicht mehr antwortet min 1. bis 6 Codes von den Tickets für LoL Skins. Einfach was anbieten :)
Die einzige Sache ist - ich bin nur bei einem code sicher dass er unbenutzt ist. Wenn die anderen nicht gehen bekommt ihr euer e*gold zurück
[Selling] Selling gamescom skin codes for LoL 08/23/2013 - Trading - 2 Replies Hi i just get some skin codes from gamescom.These codes unlocks ArcadeHecarim and RiotBlitz.I sell 1 code for 5 euro cuz i dont like and i dont play hecarim or blitz so if u are interested massage me.
Selling cheap and unused Gamescom codes ! 01/24/2013 - League of Legends Trading - 1 Replies Selling RIOT Graves and FM Rammus GAMESCOM codes.
You also get the champion. Paypal ONLY !
FM Rammus : 2 left
RIOT Graves : 10 left
They work for all both EU servers, West and East.