Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 15:05

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Ranked Team

Discussion on Ranked Team within the League of Legends Trading forum part of the Other Online Games Trading category.

Closed Thread
 
Old   #1
 
elite*gold: 128
Join Date: Jan 2011
Posts: 526
Received Thanks: 95
Ranked Team

Hey,
ich suche ein Ranked Team welches mindestens in 3vs3 Gold und 5vs5 auch Gold III hat


Es ist auch möglich das ich zwei Teams kaufe d.h ein Team mit 3vs3 Gold und ein Team 5vs5 Gold, es wäre mir aber lieber wenn in einem Team beides Gold ODER HÖHER ist!

Ich zahle gut, aber leider nur per Paysafecard

Gold III oder höher !
mybeatz7 is offline  
Old 06/11/2013, 15:31   #2 Trade Status: Unverified(?)
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2013
Posts: 579
Received Thanks: 24
I think you are LF 5v5 gold team, i got it add me on skype if interested
BartM93 is offline  
Old 06/11/2013, 16:13   #3
 
elite*gold: 128
Join Date: Jan 2011
Posts: 526
Received Thanks: 95
#Added
mybeatz7 is offline  
Old 06/14/2013, 13:46   #4 Trade Status: Unverified(?)
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2013
Posts: 128
Received Thanks: 22
added
igotscammedonepvp is offline  
Closed Thread

Tags
kaufe ranked team, league of legends, ranked team


Similar Threads Similar Threads
[Selling] LoL Ranked Team's
06/13/2013 - League of Legends Trading - 8 Replies
1x Team -> 10€ PSC! Team #1: Gold III Euw 3v3 7x Points Team #2 *SOLD*
Suchen Top & Mid für Ranked-Team
02/22/2013 - League of Legends - 8 Replies
Hallo Community! Wir suchen für unser Team noch: - 1 x Mid-Laner Wir erwarten von euch: - Lvl. 30 (Sollte sich selbst erklären ) - Flamen nur im begrenzten Bereich - Regelmäßige Anwesenheit bei den Matches ( Und auch dann Ts3) - Ein Headset das FUNKTIONIERT!
[LoL] Ranked Team
08/22/2012 - League of Legends - 2 Replies
Hi Leute, Ich suche noch einige für mein neu erstelltest Ranked Team 2Gôôd4Name. Da ich nur mit Vollidioten gespielt habe die NUR feeden und mir den spaß versauen suche ich paar gute Leute die gut spielen können :). Voraussetzungen: -Ts3 -16+ Jahre -kein flame -Teamplay/Taktisches denken...
+1 Für Ranked Team
04/19/2012 - League of Legends - 2 Replies
Hallo epvp, Wir sind derzeit ein Team bestehend aus 6 man! Wir suchen noch +1 Verstärkung für dieses Team. Da wir 6 Leute sind suchen wir aber keineswegs einen "Auswechselspieler" wir werden dann in einer sogenannten "Rotation" spielen, da wir alle schon ein wenig älter sind und Arbeiten gehen oder auch Schule haben wird es Tage geben wo einer mal vielleicht nicht da ist. Was genau Suchen wir?
Need team ranked 3v3
05/08/2011 - League of Legends - 2 Replies
Hello:) i'm searching team for ranked games 3v3 EU server i'm playing with jax got full rune page on it and just need team to play :) so msg your IG names here and i will pm u on LoL p.s i am unranked on EU server that's new account usually play on US but now i switched min: 30lvl elo: +1200 or unranked Rune pages are welcome



All times are GMT +2. The time now is 15:05.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.