Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 22:59

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Summoner-Name Filter Bypass | All regions

Discussion on Summoner-Name Filter Bypass | All regions within the League of Legends Hacks, Bots, Cheats & Exploits forum part of the League of Legends category.

Reply
 
Old 08/25/2013, 16:19   #46
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2013
Posts: 16
Received Thanks: 0
I cant login on my account after i replaced things you said...
Milijas is offline  
Old 08/25/2013, 16:47   #47
 
Diablo_'s Avatar
 
elite*gold: 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 9,927
Received Thanks: 4,387
Quote:
Originally Posted by Milijas View Post
I cant login on my account after i replaced things you said...
Did you do everything correct? Did you put the correct resource in the correct folder?

Also what region do you use? For example en_US.
Diablo_ is offline  
Old 08/25/2013, 20:03   #48
 
V4n1ty's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2012
Posts: 419
Received Thanks: 55
Quote:
Originally Posted by Diablo_ View Post
Komisch, ich dachte diese Zeichen sind erlaubt. Dass die Namen im Clienten stehen bezweifle ich irgendwie.
Ich meine damit, dass angezeigt wird, dass die Namen nicht verfügbar sind, es aber niemanden gibt, der diese Namen hat.

Daher ist es nicht (mehr) möglich diese Zeichen zu benutze, kannst du Abhilfe schaffen?
V4n1ty is offline  
Old 08/25/2013, 20:47   #49
 
TheSuperKiller's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2011
Posts: 278
Received Thanks: 73
Hello ,,, I want your help editing fonts.swf to make it accept arabic characters ...
TheSuperKiller is offline  
Old 08/26/2013, 18:47   #50
 
Diablo_'s Avatar
 
elite*gold: 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 9,927
Received Thanks: 4,387
Quote:
Originally Posted by V4n1ty View Post
Ich meine damit, dass angezeigt wird, dass die Namen nicht verfügbar sind, es aber niemanden gibt, der diese Namen hat.

Daher ist es nicht (mehr) möglich diese Zeichen zu benutze, kannst du Abhilfe schaffen?
Achso meinste das. Das war das was ich meinte, dass Riot das gefixt hat. Ich vermute nämlich, dass diese Abfrage nicht mehr clientside ist, ich kann aber mal nachgucken ob ich etwas finde.

Quote:
Originally Posted by TheSuperKiller View Post
Hello ,,, I want your help editing fonts.swf to make it accept arabic characters ...
What do you need exactly?
Diablo_ is offline  
Old 08/26/2013, 23:26   #51
 
TheSuperKiller's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2011
Posts: 278
Received Thanks: 73
Quote:
Originally Posted by Diablo_ View Post
Achso meinste das. Das war das was ich meinte, dass Riot das gefixt hat. Ich vermute nämlich, dass diese Abfrage nicht mehr clientside ist, ich kann aber mal nachgucken ob ich etwas finde.



What do you need exactly?
for example ... if I want to type arabic characters they wont show ..... in-game chat box shows arabic characters like "███████" (square boxes)
TheSuperKiller is offline  
Old 09/01/2013, 18:54   #52
 
blackout069's Avatar
 
elite*gold: 1
Join Date: May 2008
Posts: 488
Received Thanks: 183
Würde gerne meine Kenntnisse erweitern. Wie hast du die Datei bearbeitet? Würde es gerne selber probieren.
blackout069 is offline  
Old 09/01/2013, 20:02   #53
 
Diablo_'s Avatar
 
elite*gold: 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 9,927
Received Thanks: 4,387
Quote:
Originally Posted by blackout069 View Post
Würde gerne meine Kenntnisse erweitern. Wie hast du die Datei bearbeitet? Würde es gerne selber probieren.
Wurde ich im Thread schon gefragt, das Programm heißt ffdec. Das ist auch nicht wirklich schwer, falls du aber Hilfe brauchst, kannst du mir auch ne PN schreiben.
Diablo_ is offline  
Old 09/01/2013, 21:46   #54
 
weirdo61's Avatar
 
elite*gold: 1
The Black Market: 116/0/0
Join Date: Nov 2010
Posts: 9,015
Received Thanks: 1,269
Ich versteh nicht ganz was das programm bringt????

Das Ist mein alter account, ohne Irgendwas erstellt

mein alter 2. Account, auch ohne was erstellt
weirdo61 is offline  
Old 09/02/2013, 01:37   #55
 
blackout069's Avatar
 
elite*gold: 1
Join Date: May 2008
Posts: 488
Received Thanks: 183
So hab jetzt das Programm um die Datei zubearbeiten, habe auch gefunden wo die gesperrten Wörter stehen. Nun hab ich aber ein problem. Ich weiß nicht welche Datei für mich zuständig ist und ich weiß auch nicht was genau du geändert hast, weil die wörter stehen ja noch drinne. Habe den EU West Client mit einglischer Sprache. Ich komme aber aus DE und die Computer Sprache ist auch deutsch.
blackout069 is offline  
Old 09/02/2013, 01:48   #56
 
Diablo_'s Avatar
 
elite*gold: 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 9,927
Received Thanks: 4,387
Quote:
Originally Posted by blackout069 View Post
So hab jetzt das Programm um die Datei zubearbeiten, habe auch gefunden wo die gesperrten Wörter stehen. Nun hab ich aber ein problem. Ich weiß nicht welche Datei für mich zuständig ist und ich weiß auch nicht was genau du geändert hast, weil die wörter stehen ja noch drinne. Habe den EU West Client mit einglischer Sprache. Ich komme aber aus DE und die Computer Sprache ist auch deutsch.
Die Datei, die du brauchst dürfte die en_GB sein. Du musst einfach nur die Wörter auf "allowed" setzen und das war's im Prinzip schon.
Diablo_ is offline  
Old 09/02/2013, 11:19   #57
 
blackout069's Avatar
 
elite*gold: 1
Join Date: May 2008
Posts: 488
Received Thanks: 183
Ok, hat nun geklappt. Meine letzte Frage ist, wie hast du es geschafft diesen Grünen Text noch einzufügen?
blackout069 is offline  
Old 09/02/2013, 14:48   #58
 
Diablo_'s Avatar
 
elite*gold: 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 9,927
Received Thanks: 4,387
Quote:
Originally Posted by blackout069 View Post
Ok, hat nun geklappt. Meine letzte Frage ist, wie hast du es geschafft diesen Grünen Text noch einzufügen?
Dort befindet sich noch ein "Resource Skript", dort findest du einige Strings. Man kann auch Tooltips und andere Dinge ändern.

Dazu musst du aber mit HTML Codes arbeiten, jedenfalls wenn du farblich etwas ändern willst, eine Liste machen willst oder Zeilenumbrüche etc..

Wenn du keine Ahnung von HTML Codes hast, hilft dir das:
Diablo_ is offline  
Thanks
1 User
Old 09/02/2013, 18:18   #59
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2013
Posts: 9
Received Thanks: 0
yeah, doesn't seem to work anymore. guess they fixed it at least on NA servers


iamablackman is offline  
Old 09/02/2013, 19:52   #60
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2011
Posts: 10
Received Thanks: 0
EU West working well, but "Riot" names are fixed.
(yeah I changed files to allow riot names)
typer12 is offline  
Reply

Tags
bypass, filter, league of legends


Similar Threads Similar Threads
Name Filter Bypass
12/20/2015 - League of Legends Hacks, Bots, Cheats & Exploits - 26 Replies
Info: Allows you to put restricted words in your summoner name. Currently working for patch 3.9 Does not allow the use of the word Riot in the name. If you do get reported your account may get banned. Use at your own risk. Recommended use is for smurf accounts and not your main. Proof: http://img15.imageshack.us/img15/8338/z0n.png Download: NA: resources-en_US.swf EU: resources-en_GB.swf
Name filter Bypass
08/05/2013 - League of Legends - 8 Replies
hey, Ich habe hier was gutes gefunden, vl habt ihr ja interesse :p Ihr solltet, aber trozdem keinen "riot" namen machen da ihr sonst gebannt werdet, bei den anderen namen gibt riot euch die möglichkeit den namen zu ändern. Installation: C:\Riot Games\League of Legends\RADS\projects\lol_air_client\releases\0.0. 1.35\deploy\assets\locale\App\ die datei ersetzen.
TwelveSky2 Filter Bypass
02/09/2010 - 12Sky2 Hacks, Bots, Cheats & Exploits - 14 Replies
well here it is ive got a ss somewhere but i cbf puting it here so ill just post download link all this does remove the filter effectivly allowing you to swear as much as you want when i take some ss ill post how to make filter bypass:) TwelveSky 2 Filter Bypass.exe



All times are GMT +2. The time now is 22:59.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.