Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 06:42

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[Guide]Akali - Die Faust der Schatten

Discussion on [Guide]Akali - Die Faust der Schatten within the League of Legends Guides & Strategies forum part of the League of Legends category.

Closed Thread
 
Old 07/17/2013, 14:02   #16
 
Divine EMP's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2013
Posts: 48
Received Thanks: 2
interesting.. lol
Divine EMP is offline  
Old 07/17/2013, 23:30   #17




 
Wergez's Avatar
 
elite*gold: 192
Join Date: Jul 2008
Posts: 17,070
Received Thanks: 3,691
#closed
Wergez is offline  
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
[Guide] Akali in da Jungle
08/27/2012 - League of Legends Guides & Strategies - 43 Replies
Yoho, da ich in letzter wieder sehr erfolgreich Jungle Akali spiele, hab ich mich mal wieder dazu bewegt einen Guide zu schreiben. :) Inhaltsverzeichnis 1. Geschichte 2. Fähigkeiten 2.1 Reihenfolge 3. Items 4. Beschwörerzauber 5. Meisterschaften 6. Runen
[Guide]Akali - Die Faust der Schatten
09/02/2011 - League of Legends Guides & Strategies - 32 Replies
Akali - Die Faust der Schatten Teile 1. Einführung 2. Geschichte 3.1 Skills 3.2 Skill Priorität 4. Masteries 5. Runen 6. Summoner Spells
Suche Akali Jungle Guide
08/13/2011 - League of Legends - 11 Replies
Hallo liebe epvp'ers Ich weiß nicht ganz ob ich in der richtigen section bin , aber ich brauche dringend eure hilfe. Ich suche eine möglichkeit akali schnell und effektiv zu junglen , dafür muesste ich wissen mit welchen runen ich starten soll & vorallem was ich mir am Anfang kaufen sollte , klar ist denke ich das man bei den Golems startet, zu den geistern geht , dann wölfe , oder ? lg Stuna
Akali – die Schatten-Faust
05/17/2010 - League of Legends - 11 Replies
Der neue Vertreter in Europa für lol, Riot games,bringt direkt mal einen neuen hero. Quelle: http://www.lol-europe.com/board/showthread.php?t=3 5540



All times are GMT +2. The time now is 06:42.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.