Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > MMORPG Trading > Last Chaos Trading
You last visited: Today at 06:59

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Server Elysion Buy Chars

Discussion on Server Elysion Buy Chars within the Last Chaos Trading forum part of the MMORPG Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2015
Posts: 1
Received Thanks: 0
Server Elysion Buy Chars

Hi all
Buy in the server Elysion:
Class: Titan-Healer X2-Knight
LvL: 160-175
Contact me
SUPALOVA is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Selling] Elysion Server Accounts
04/23/2015 - Last Chaos Trading - 2 Replies
Ich verkaufe 2 Accounts auf dem LC Gamigo Server Elysion 1. Account -Ein Händler (lvl50) -Eine Erzmagierin (Phönix Char) lvl 119-121 -Ein Titan (KM) lvl 99-102 Ein alter Bekannter und Ich bin ein Veteran! quest noch verfügbar bei der Erzmage Alle Chars sind Leer Titan hat ein Exp Pet
[Buying] Kaufe Beschwörer auf Elysion / Buy Sorc on Elysion
09/27/2014 - Last Chaos Trading - 0 Replies
Hallo , Wie der Titel bereits sagt kaufe ich einen Beschwörer auf Elysion . Dieser sollte mindestens 140 sein und am besten nicht höher aber auf keinen fall niedriger . Er darf nackt sein , aber ausgeskillt ! Wäre bereit 25 Euro psc zu zahlen . Der Trade erfolgt hier in Epvp
[Selling] Sell NS lvl 175 Elysion Server
09/03/2014 - Last Chaos Trading - 3 Replies
Hi sell NS lvl 175 : The ns have all Skill points HAve hr armor with 40k hp (170-172) Have hr soul +15 (173) Owl affinity , etc
[Selling] Last Chaos Elysion Eu server
07/10/2014 - Last Chaos Trading - 7 Replies
Auf dem Account befindet sich: -Ein Händler -Eine Erzmagierin (Phönix Char) lvl 119-121(23k fp größten teils verbraucht) -Ein Titan (KM) lvl 99-102 Ein alter Bekannter und Ich bin ein Veteran! quest noch verfügbar bei der Erzmage (was 12k fp mit PSZ bringen) Die Chars sind so gut wie leer.



All times are GMT +2. The time now is 06:59.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.