Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Last Chaos > Last Chaos Private Server
You last visited: Today at 12:08

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

Destiny Einlogg-Probleme?

Discussion on Destiny Einlogg-Probleme? within the Last Chaos Private Server forum part of the Last Chaos category.

Reply

Old   #1

Stahlhart's Avatar

elite*gold: 11
The Black Market: 170/0/0
Received Thanks: 677
Destiny Einlogg-Probleme?

Hallo, ich wollt fragen ob ihr auch Probleme habt, das Fehlermeldungen etc kommen.. Oder ist das nur bei mir so, bzw was könnte man dagegen tun, oder liegts an Destiny bzw am neuen Server ?!

Mfg
Stahlhart is offline  
Old 01/08/2012, 16:27   #2

elite*gold: 5
Received Thanks: 1,208
Liegt am Server.
Abwarten.
Inaktivo is offline  
Old 01/08/2012, 16:27   #3

Stahlhart's Avatar

elite*gold: 11
The Black Market: 170/0/0
Received Thanks: 677
hmm.. naja bleibt mir wohl nichts anderes übrig.
Stahlhart is offline  
Old 01/08/2012, 17:59   #4

xxxlucasxxx's Avatar

elite*gold: 0
Received Thanks: 31
777 hat ja das gleiche problem..
xxxlucasxxx is offline  
Old 01/08/2012, 18:43   #5

Received Thanks: 0
bis jetzt sind scheinbar 3 server betroffen ....777 destiny und omnia ...manche kommen rein besonders leute die bei kabel deutschland und vodafon sind ...andere haben probleme überwiegend mit alice und 1und1 ...obs an den anbietern liegt is schwer zu sagen ..auf alle fälle is es schon komisch
rainbowtear is offline  
Old 01/08/2012, 18:50   #6

Maybe?'s Avatar

Received Thanks: 119
habe kabelbw und es läuft einwandfrei
Maybe? is offline  
Old 01/08/2012, 20:04   #7

Chicken.ShooT's Avatar

elite*gold: 104
Received Thanks: 2,806
Quote:
Originally Posted by rainbowtear View Post
bis jetzt sind scheinbar 3 server betroffen ....777 destiny und omnia ...manche kommen rein besonders leute die bei kabel deutschland und vodafon sind ...andere haben probleme überwiegend mit alice und 1und1 ...obs an den anbietern liegt is schwer zu sagen ..auf alle fälle is es schon komisch
Ich bin bei FONIC und hab Einlogg-Probleme^^bzw. sogar wenn ich eingeloggt bin, habe ich totale Probleme die Verbindung stabil zu halten. 2 Mobs gehauen und Dc oder solche Scherze. So zumindestens auf Destiny, GER läuft super. Also am Internet-Anbieter liegts ja dann wohl doch nicht. Seidenn Gamigo hat da ihre Finger beim Provider im Spiel. Das traue ich den auch noch zu....
Chicken.ShooT is offline  
Old 01/09/2012, 09:42   #8

666dragon666's Avatar

Received Thanks: 16
Laut Admin dort.. hat deren Provider ne Ddos Attacke abbekommen und die versuchen das grad zu regeln.. habs nur so überflogen xD
Quote:
well guys, first of all, i want to clear up that the "lag" issues that we got in our servers is not because we had open fantasy

we had been having lot of packet loosing between our itemmall server and our gameserver, that has been fixed passing the connection through a proxy.

i was asking why we had packet loss to some ips and why not to others.

and here is what the support answered me.

"There is currently a 5+ Gbit DDOS against a customer, the attack is
filtered at our upstream but it fills up a connection to AMS-IX.
We have isolated 1,000+ IPS used for the attack and have sent out mails to
all the ISPs where the DDoS sources are located.
So there is just a matter of time till the ISPs filter/shutdown IPs.

There is no way around this except waiting for the source ISPs to
respond.
IF the AMS-IX connection is shutdown, the traffic will move to another
uplink, and is that shutdown it\'s moved again to another uplink.

Please do not reply to this mail or open new tickets about this issue, we
are working on it, and it will NOT get resolved faster due to sending more
mails.

Thanks in advance and sorry for the trouble."

the provider is already noticed about the issue, and the problem was not "fantasy", fantasy have their own database server and game server, i have already asked them to add fantasy ips to the firewall for see if that fixes some disconnects issues. but i think that its because the DDoS of course.

our provider hosts not this only server who had some legal issues, it hosts a lot of "controversial" sites, the famous "wikileaks" site is hosted in our some provider, and all knows that is not liked even by some governments :P, they could paid the attack maybe hahaha.

disconnects and problems are random, with wizatek we had not get any disconnect when we tested the server or right now, its because the ddos issue and its only to some ISPs

so i repeat, if we close "fantasy" we don't win anything, because its independent and is not who is causing problems to destiny, its because the DDoS.

we can't do more than wait to our provider technicians for fix the issue
666dragon666 is offline  
Old 01/09/2012, 14:01   #9

DreamstaR☆'s Avatar

Received Thanks: 339
Quote:
Originally Posted by 666dragon666 View Post
Laut Admin dort.. hat deren Provider ne Ddos Attacke abbekommen und die versuchen das grad zu regeln.. habs nur so überflogen xD
Also müsste man eig im Prinzip nur die IP ändern um wieder spielen zu können?
DreamstaR☆ is offline  
Old 01/09/2012, 14:15   #10

19masen82's Avatar

Received Thanks: 39
1. Kann es sein das dein Rechner infiziert ist und der Trojaner dann halt von der neuen IP sendet
2. Bist Du immernoch beim selbem Provider und wenn der grad unter Beschuss liegt, hast von deiner neuen Local IP nichts
3. Kannst ja mal testen: Find deine IP raus (wieistmeineip.de) und geb se hier zum Tracken (verfolgen) ein ..dann mach Router neustart und dasselbe nochmal.. wette Du landest wieder am selben Ort xD
19masen82 is offline  
Old 01/09/2012, 14:18   #11

DreamstaR☆'s Avatar

Quote:
Originally Posted by 19masen82 View Post
1. Kann es sein das dein Rechner infiziert ist und der Trojaner dann halt von der neuen IP sendet
2. Bist Du immernoch beim selbem Provider und wenn der grad unter Beschuss liegt, hast von deiner neuen Local IP nichts
3. Kannst ja mal testen: Find deine IP raus (wieistmeineip.de) und geb se hier zum Tracken (verfolgen) ein ..dann mach Router neustart und dasselbe nochmal.. wette Du landest wieder am selben Ort xD

Würde es helfen wenn ich windows neu auf meinem pc installiere?
DreamstaR☆ is offline  
Old 01/09/2012, 14:20   #12

19masen82's Avatar

Received Thanks: 39
ne denke nicht

einfach abwarten oder umziehen für ne neu ip xD
19masen82 is offline  
Old 01/09/2012, 14:27   #13

DreamstaR☆'s Avatar