Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Kal Online
You last visited: Today at 10:30

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Tradehack per Uce

Discussion on Tradehack per Uce within the Kal Online forum part of the MMORPGs category.

Reply
 
Old 12/31/2008, 14:53   #16
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2006
Posts: 78
Received Thanks: 6
then please explain us how its works^^
HAUK is offline  
Old 12/31/2008, 14:57   #17
 
elite*gold: 20
Join Date: Apr 2008
Posts: 820
Received Thanks: 177
download KalHackz or my version? th is included ...
chibis is offline  
Old 01/04/2009, 17:23   #18
 
ZazaUAE's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2008
Posts: 60
Received Thanks: 32
Quote:
Originally Posted by HAUK View Post
Hi habe echt alles durchsucht zu dem thema und bin letztendlich auf dies gestoßen


5had0w:
1) öffnet trade fügt im ersten slot nen item
2) dann changed ihr die addresse vom item im slot 1 zu slot 2 ! baam habt ihr euer trade hack

nun habe ich einiges ausprobiert habe es aber letztendlich doch nicht hinbekomm :/

also habe ich entschlossen ma ein thread aufzumachen hat es jemand von euch schon geschafft per uce? der bereit wär das zu erklären ?

MfG

plz some one translate 2 me... Tyvm
ZazaUAE is offline  
Old 01/05/2009, 16:11   #19
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2008
Posts: 208
Received Thanks: 24
Quote:
Originally Posted by chibis View Post
Originally Posted by HAUK View Post
Hi habe echt alles durchsucht zu dem thema und bin letztendlich auf dies gestoßen


5had0w:
1) öffnet trade fügt im ersten slot nen item
2) dann changed ihr die addresse vom item im slot 1 zu slot 2 ! baam habt ihr euer trade hack

nun habe ich einiges ausprobiert habe es aber letztendlich doch nicht hinbekomm :/

also habe ich entschlossen ma ein thread aufzumachen hat es jemand von euch schon geschafft per uce? der bereit wär das zu erklären ?



MfG...
use google

he mean:
Quote:
someone told me how to get th working:
1. add one item on first slot,
2.change first to second and now it works

but i am to stupid. it didnt work. someone know how to do it?!
plz explain
edit: weis jemand was er mit unique id meint? wenn sie echt so eindueitg ist wie soll ich sei dann rausfinden?! oder steht die adresse auch irgendwo im speicher?
Doofy is offline  
Old 01/07/2009, 15:51   #20
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2008
Posts: 42
Received Thanks: 3
how i can find the adress of slot 1 aand 2 in my trade window?! with the "old" method like in my inventar it dont work... cant change the items in the 1st slot, so i cant put small meds in and than medium...

please help
cheater1122 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Tradehack
03/04/2013 - Perfect World - 15 Replies
I have some items in my inventory that i cannot discard or trade. Is it somehow possible to trade or drop these items on the ground so that my friend can pickup it?
Tradehack
05/26/2009 - Metin2 - 15 Replies
Hallo zusammen, Also hab mal eben so ein paar viedeos angeguckt und da bin ich auf dieses gestoßen '#video deletet by remus da wird gezeigt das es einen trade hack gibt und diese person damit eine segi klau und ich wollt ma fragen ob das wirklich geht <.< hoffe auf schnelle antworten danke :)



All times are GMT +2. The time now is 10:30.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.