[Selling] Selling 100+ Sig556 €0.32 each! 03/26/2014 - Infestation Trading - 0 Replies *Paypal only FRIENDS OR FAMILY OPTION ONLY. (IF YOU DON'T HAVE DON'T PM ME)
*Trades will be done on a EU Blueridge server, you send money first.
*ALWAYS request trade on The Black Market before trade continues
*Everything is 100/100 but empty
*My Skype is jamie.rendual
Hi, wanted to get rid of my sigs556's have to many so I'll be selling them cheap I'm sure I have over 150ish just not counted them if you want more than 100 then just let me know.
Price: €0.32 each!
Snipers|Meds|Custom&Kstyle|imitars|sigsauers and more 02/19/2014 - Infestation Trading - 0 Replies Hey !
First of all you have to give first or I will trade with my Middleman: http://www.elitepvpers.com/forum/middleman/2037246 -free-middleman-service-k0nmadx5-trusted-vielseiti g.html
I wanna sell my Infestation Items.
YOU CAN ALSO BUY EVERYTHING FOR 15 EUROS PAYSAFECARD
Accepting only Paysafecard
NO DUPING ( Farmed and traded Items )
KONTACT ME ON:
[Buying] [B] Sniper's Rezepte Imitars & Scars [B] Paysafecard 12/21/2013 - Infestation Trading - 10 Replies Hi ich suche hier eine kleine menge an Sniper's imitar's undso weiter, da ich zu selten ein Shop finde der alles hat mache ich mal wieder ein Therad auf, Liste sieht wie folgt aus
m107 : 10
Blaser : 10
Mauser Srg . 10
Imitar : 10
Scar : 10
Scar NightStalker 10
Jedes Rezept : 1
Suche Imitars [10€ Paysafecard] 12/03/2013 - Infestation Trading - 2 Replies Hey wie in der Topic steht suche ich imitars ich habe auch schon etliche leute hier gefragt die ein shop besitzten aber die können oder wollen mir nicht imitars verkaufen, deswegen würde ich mich freuen wenn ihr euch bei mir meldet wer Imitars verkauft (Für 10euro Mit oder ohne ein Stanag 30 ) das ist egal
Ich freue mich auf eure Therad und die zahlreichen PN's