Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Other Online Games Trading > Hearthstone Trading
You last visited: Today at 10:20

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

Hearthstone Closed Beta Key

Discussion on Hearthstone Closed Beta Key within the Hearthstone Trading forum part of the Other Online Games Trading category.

Closed Thread

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
Hearthstone Closed Beta Key

Suche einen Hearthstone Closed Beta Key. Würde 30€ über PayPal zahlen.
Wenn jemand interessiert ist, einfach hier rein posten oder eine PM schicken.

I'm looking for a Hearthstone Beta Key. I would pay 30€ (~40$) via PayPal for it.
If you are interested, just post in this thread or send me a private message.
hebe1239 is offline  
Closed Thread

Similar Threads Similar Threads
Hearthstone: Closed EU Beta has started!
01/06/2014 - Gaming News - EN - 11 Replies
Finally, the closed beta of online trading card game "Hearthstone: Heroes of Warcraft" opened its gates in Europe! If you have already signed up for the beta, then take a look at your inbox - eventually you were lucky enough to receive a beta-key from Blizzard. Hearthstone Heroes of Warcraft - Cinematic Trailer - YouTube Gamers from the United States were allowed to play this game for quite some time now, whereas the publisher had to take care of some adjustments for Europe. These are...
Hearthstone: Closed EU Beta hat begonnen!
09/13/2013 - Gaming News - DE - 46 Replies
Endlich die Closed Beta des Online-Tradingcard-Games Hearthstone: Heroes of Warcraft ist bei uns gestartet! Solltet ihr Euch bereits für die Beta angemeldet haben, werft einen Blick in euren Posteingang, eventuell habt ihr Glück und Blizzard hat euch einen Betakey zugeschickt. Hearthstone Heroes of Warcraft - Cinematic Trailer - YouTube Die Spieler der Vereinigten Staaten von Amerika durften schon einige Zeit spielen, während für Europa einige Anpassungen vorgenommen werden mussten. Diese...
[Selling] Hearthstone closed beta Key
09/11/2013 - Hearthstone Trading - 6 Replies
Hallo Habe heute eine frische Einladung per Email erhalten und verkaufe den Invite ( Key für euren B.net ) Mindestgebot ist 80€, meldet euch bei interesse via skype: accgone Account verkauft bitte nicht mehr anschreiben _________________________________________________ __________________ Hello
[Selling] Hearthstone Closed EU Beta Key
09/11/2013 - Hearthstone Trading - 4 Replies
http://www.elitepvpers.com/forum/attachment.php?at tachmentid=190461&stc=1&d=1378910724 Hallo, ich habe einen Hearthstone Closed EU Beta Key den ich für 85€ abgeben würde. Bezahlt wird nur mit Paypal. Gehandelt wird mit trusted Middleman. Eine Bestätigungsmail von Blizzard worin sich der Key befindet ist vorhanden.
[Selling] [B] Hearthstone EU Closed Beta Key [S] Paypal/PSC
09/10/2013 - Trading - 0 Replies
Moin, wie im Titel beschrieben habe ich nen Hearthstone EU Key für die closed Beta den ich gerne verkaufen möchte, schreibt mir einfach eure Preisvorstellungen über PN oder Skype, als Zahlungsmethode akzeptiere ich PSC und Paypal. #Key ist weg, danke an alle Interessenten!

All times are GMT +1. The time now is 10:23.