Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Guild Wars > GW Exploits, Hacks, Bots, Tools & Macros
You last visited: Today at 18:41

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

HFFF Bot - FAQ - DO NOT ASK QUESTIONS VIA PM!

Discussion on HFFF Bot - FAQ - DO NOT ASK QUESTIONS VIA PM! within the GW Exploits, Hacks, Bots, Tools & Macros forum part of the Guild Wars category.

Closed Thread

Old 10/07/2008, 20:28   #676

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
When the bot travels to fort aspenwood , get well to reach rewards' nCP, but when it is assumed that you have to write the name, he dont push correct buttoms and dont write name, then he return to Lutgardis, but dont push correctly henchs and heros, someone can say me how i need put PARTY panel please??

Why dont write my name?
Rastigan is offline  
Old 10/08/2008, 14:26   #677

I'm having problems with this too, it can click functions like add henchmen and map to guildhall and stuff, but the problem is that once it runs outside it doesn't flag the heroes/henchmen or use any skills then it does the whole looping thing with going to guildhall etc
onlyatest is offline  
Old 10/08/2008, 21:29   #678

biobauernftw's Avatar

Received Thanks: 1
Quote:
Originally Posted by Rastigan View Post
When the bot travels to fort aspenwood , get well to reach rewards' nCP, but when it is assumed that you have to write the name, he dont push correct buttoms and dont write name, then he return to Lutgardis, but dont push correctly henchs and heros, someone can say me how i need put PARTY panel please??

Why dont write my name?
Quote:
Originally Posted by onlyatest View Post
I'm having problems with this too, it can click functions like add henchmen and map to guildhall and stuff, but the problem is that once it runs outside it doesn't flag the heroes/henchmen or use any skills then it does the whole looping thing with going to guildhall etc
I got exactly the same problem! // Habe genau das gleiche Problem!

edit: from 1st post:
Quote:
;Q: In which line can I change the coords for the field where I write my chars name to donate the points?
;A: line: 1447-1476 and line 2167-2196
there you've to change the numbers. but if you're bad you will fail :< like me! get amber and gg
biobauernftw is offline  
Old 10/09/2008, 00:57   #679

My actual problem is that when bot do clic in donate window for put name, this clic is bad, i need do clic some mm down ( i dont remember how much need change clic). What i need change for that do correct clic for write name?

Please say me how i need put party panel, the bot dont take correctly henchs.
Rastigan is offline  
Old 10/09/2008, 09:23   #680

biobauernftw's Avatar

Quote:
Originally Posted by Rastigan View Post
My actual problem is that when bot do clic in donate window for put name, this clic is bad, i need do clic some mm down ( i dont remember how much need change clic). What i need change for that do correct clic for write name?

Please say me how i need put party panel, the bot dont take correctly henchs.
party search has to be positioned like the mission map!! maybe make it a bit bigger, but not smaller.
biobauernftw is offline  
Old 10/09/2008, 12:12   #681

OK , done, ty, now i want know what (x,y) i need change for that bot do correct clic in name window(where bot write my name) The bot is a click coordinates that are not correct.
Rastigan is offline  
Old 10/09/2008, 13:18   #682

Hi...erstmal Vielen Dank für den Bot

Soweit hab ich alles selber einstellen können und er läuft auch ganz gut...
Nur beim NPCs einladen gibts ein paar Probleme.
Das Fenster ist ganz links oben in der Ecke und größer als Umgebungskarte.
Er lädt immer die Falschen Heros ein.
Hab versucht es über die SETTINGS.au3 zu ändern ( Vekk 23 Zhed 9 etc) hat nicht funktioniert.
Ich denke ich muss einfach den wert für die helden ein stück korregieren..aber woher weiss ich wieviel ? Und kann ich das einfach in der settings.ini ändern und dann übernehmen?

Vielen Dank schonmal...falls jemand diese frage auf der vorherigen 69 Seite schon gestellt hab bitte ich um verzeihung...hab bis seite 23 gelesen und nichts gefunden.
Nightmarepg is offline  
Old 10/09/2008, 15:28   #683

biobauernftw's Avatar

Quote:
Originally Posted by Nightmarepg View Post
...
hi

wenn der bot die falschen helden einlädt, dann hast du sicher nicht alle helden freigeschaltet!
ich würde dir empfehlen, wenn nur wenige helden fehlen einfach die restlichen schnell zu holen. dann sollte er die richtigen einladen, bis auf die tatsache, dass wenn du mox hast (der bot wurde ohne mox programmiert) sich das ganze mal wieder nen stück verschiebt ^^
biobauernftw is offline  
Old 10/09/2008, 16:13   #684

Ok all done. now... i got other problem, heros, i dont discover that my bot could be bad for that i dont got all heros, i need get all or you can help me with some code changes?

My heros are in orden:
Norgu
Goren
Tahlkora
Meister der Gerüchte
Akolythin Jin
Koss
Dunkoro
Akolyth Sousuke
Melonni
Zhed Schattenhuf
General Morgahn
Margrid die Listige
Zenmai
Olias
Veck
Ogden Steinheiler

what code i need modify please????
Rastigan is offline  
Old 10/10/2008, 12:58   #685

hi,

wollte den bot aufm lappi laufen lassen (auflösung 1200*800). hattes auch umgeschrieben, nur irgendwie schein ich an mehreren stellen vergessen zu haben die koordinaten zu ändern. hat wer das ganze für diese auflösung (oder 1200*784?).

thanks, greetz
-creep- is offline  
Old 10/10/2008, 13:35   #686

Icke999's Avatar

Received Thanks: 113
*Romanbeginn*

Huhu, ^^

Also ich habe V1.2 nun schon seid locker 1nem jahr laufen es ging immer einwandfrei kenne mich auch schon sehr gut mit aus aber letzte woche ist mein Windows Vista Ultimate benutzer konto abgekackt, ich musste es löschen und ein neues Erstellen soweit alles gut Windows Läuft wieder aber ich starte Texmod lade alles hoch starte euer Script und was macht er ?! er läuft seine bei mir 15 Runs und dann reist er "Der Jadesteinbruch" und findet den macker nicht mehr und gestern noch beobachtet er findet ihn abundzu mal aber dann trift er das feld nicht was kein problem ist das kann ich ja ändern aber wieso findet er diesen weg nicht mehr dahin ?! und ich meine früher hat meiner nicht "Der Jadesteinbruch" abgegeben sondern "Fort Espenwald" liege ich richtig das er "Der Jadesteibruch" falsch auswählt ? und Stattdessen "Fort Espenwald" muss ? wenn ja läuft die auswahlt anhand von Pixelgetcolor ? wenn ja dann welche zeile ^^

*Romanende*

MfG & Vielen Dank im Vorraus schon alleine fürs durchlesen
Icke999 is offline  
Old 10/10/2008, 13:48   #687

Sorry, ich komme mir gerade echt ein bisschen dumm vor, aber ich hab mal ne ganz einfache Frage:
wo kriege ich den Bot her?^^
Ich habe mir das autoit programm runtergeladen der unter den Fragen steht, aber dort finde ich den Bot nicht.
Hoffe mir kann jemand helfen
Tibirius is offline  
Old 10/10/2008, 14:00   #688

_revo's Avatar

elite*gold: 57
Received Thanks: 5,092
_revo is offline  
Old 10/10/2008, 19:55   #689

i only want know what heros i need get for correctly run bot. help me pls
Rastigan is offline  
Old 10/10/2008, 20:01   #690

Received Thanks: 2
Hi Leute,

Erst mal alles bestens.Also mein anligen ist es mir mal zu veraten wie ich den bot bei den luxon so grog bzw. wie und wo das er nach der ghtravel die fahne anklickt und läuft und die anderen 24 mal nur sich umdreht.weil einer meiner acc ist gebant worden auf grund des auffälligen fahnen knutschen.wäre echt nett wenn mir da mal jemand etwas mehr bzw auc vorschläge machen kann.

Danke an alle....
babaSPA is offline  
Closed Thread