by CyRuSTheViRuS
Status : working
scroll down for the english version
Was man braucht :
-GunZ
-WPE
-Team Deathmatch Spiel (zB Assassination) und
-mindestens 2 Spieler
-ein Hirn
Guide :
Bei diesem Hack handelt es sich um nicht mehr als eine einfache Packetversendung.
Ok fangen wir an.
Ihr seit nun in einem Spiel der art Assassination. 2 Teams mit je 1 Spieler.
Lasst den Spieler des gegnerischen Teams euch töten und zeichnet dabei die Packets mit WPE auf.
Zeichnet auch auf wie ihr respawnt. Also macht WPE erst aus nachdem ihr respawnt habt.
So nun gehts ran an die Packetsuche.
Es sind 2 Packets.
Das erste Packet ist 29 Bytes (Das Packet was versendet wird wenn ihr getötet wurdet) lang und das zweite 46(Das Packet was versendet wird wenn ihr respawnt).
Mehr Eigenschaften an den Packets kenne ich nicht, da das GunZ Packet Protokoll für mich noch unerforscht ist.
(!)Achtung(!) : Es können auch mehrere Packets mit der gleichen Länge erscheinen also einfach mal rumprobieren. Bei mir klappte es bis jetzt vom ersten mal.
Also nun suchen wir die Packets.
So das ist das erste Packet also fügen wir es zur Sendlist hinzu. Man bemerke die Länge des Packets und das Source und Destination IP vorhanden sind.
Quote:
![]()
Nun suchen wir das nächste Packet und fügen dies auch der Sentlist hinzu.
Quote:
![]()
So nun wechseln wir zur Sendlist (siehe Punkt1), wählen beide Packets aus (siehe Punkt2 und Punkt3) und klicken auf den PlayButton (siehe Punkt4).
Quote:
![]()
So nun seht ihr ein neues Fenster wählt dort den Delay zum Senden der Packets aus überprüft nochmal die SocketID mit der jetzigen SocketID die der gunz prozess nutzt und legt los.
Quote:
![]()
PS: ihr könnt das auch beide gleichzeitig machen, oder sogar mit mehreren Leuten.
Vielen Dank an Lwy der mir dabei geholfen hat dies zu testen.
Viel Spass beim Leveln :P
CyRuSTheViRuS
#########################
English Guide created by Guard15 (KruL)
1.) RUN Gunz and join the game your gonna send packets in.
2.) Run WPE and choose 'Target Program' and choose 'Gunz.exe'.
3.) Go to view > options and only check 'Send'.
4.) Click the Start logging button (right under 'Target Program')
5.) Make the 2nd player kill you and wait till you respawn.
6.) Click the stop loggin button (right next to the start logging button).
7.) Find the packets with the size 46 and 29.
8.) Right click both of them and add them to the send list.
9.) Right click on one of the packets again and click Send. Find the "Open socket ID" save it.
10.) Click on the send button (right under the filters) and check both the packets.
11.) Press the play button right above them.
12.) Check Continuous, make the speed 100m/s, and paste in the OPEN SOCKET ID.
13.) Start it and it should work.
Leave the game to the waiting room and the rounds end and the rounds should never finish.
edit by Lowfyr:
© by koffs:
[ Thx for KarmaUp's ]Quote:
Originally posted by koffs
Basically, you need two packets.
Make a team game, you on red, a friend on blue. (Doesn't matter which way around.)
Minimize, begin capture in your packet editor, maximize, and get your friend to kill you.
When you re-spawn, minimize, stop capture.
Find the packet for him killing you, and the packet for spawning, now run them both at the same time.
You will respawn, die, respawn, die, respawn die, really really fast, giving the person who killed you loads of exp.
Now, you ask, "But I need another person on my team or the team progression will get to 30/30 and game will finish."
Simple, exit the game to the Game Waiting screen, and msg him via MSN or something to make sure he's still getting EXP, it should be working.
If after 3 days, MAIET haven't patched this, I will release my program compiled in C++ which does this for 15 people simultaneously.







