Du rusht komplett Factions? Also von Beginn aus? Falls ja würde ichs gerne mit meinem Mönch machen, falls du Zeit hast, meld dich mal bei mir dann klären wir alles
[B] (Power)Leveling 09/20/2009 - World of Warcraft Trading - 3 Replies moinsen zusammen
da ich jetzt immo viel leerlauf hab und dementsprechent viel freizeit
daher biete ich euch hier einen nettten level service an, ob nun von 1-80 oder nur ein paar level, so wie ihrs halt haben wollt
anbieten würde ich:
-leveling 1-80 (ihr sucht natürlich klasse,rasse, server und name aus)
- dazu proffession leveling (wenn es powerleveln sein soll dann nur kürschnern)
-ihr selber entscheidet wie schnell der char hoch kommen soll
-100%handarbeit von einem deutschen am...
Power leveling in ep 2? 10/22/2007 - Archlord - 2 Replies I was visiting town to unload some junk and one of the ads indicate power leveling from some site. Anyway, is it still possible to power level in ep 2? I know you could do it in ep 1 but since ep 2 came out the level share exploit doesnt work anymore. Anyone know of new tricks to powerlevel in ep 2?
Power Leveling from 30-70 in 1 day???? 05/09/2007 - Archlord - 1 Replies I have heared lots of rumours were people are going from lvl 30 to 70 in one day!!!
From what i have found it is to do with gaining XP from people who are at a higher lvl than you? is this true? If it is could someone post it up as i am getting sick of grinding for hours a day!
Thanks....
<hr>Append on May 4 2007, 00:58<hr> Also If it is to do with higher lvl chars i have a few friends 70+ who wouldnt mind helping anyone wanting to Plvl
Power Leveling 11/09/2005 - GunZ - 13 Replies Wellt he old version of PL was patched anyine gonna post a new one?
Power Leveling 07/17/2005 - World of Warcraft - 2 Replies Halli!
Da ich in nächster zeit nicht spielen kann, frag ich mich, ob es einen bot gibt, der für mich levelt?? bitte um antwort, mfg rhonin