If you are one of the four people who gets one please feel free to give me +Karma
And does anyone know of a better site to get things translated from german to english and english to german? I am sure that freetranslation.com is very bad at translating to and from german. And I dontknow how to speak it myself, so it would be good to find a better translation site. And just for the record, weather or not you can find one better wont have any influence on who gets the 4 keys. first come first serve. But +karma to anyone that finds a better translator.
Translation to German (Via
)Ich lasse 4 Gästetasten verlassen und wären bereit zu PM sie zu den ersten 4 Leuten, um sie in diesem Faden zu bitten. Bitte fragen Sie über einen Pm nicht, weil Sie ich wirklich dont Wunsch 50 Pm um eine Taste bitten. Erzählen Sie einfach mir **in diesen Faden, fragt wieder, bitte nicht in einem Pm **, dass Sie Ein und Kranken Pm Sie die Taste mögen würden.
Wenn Sie sind eine der vier Leute, die Ein bitte erhält, frei fühlt, mich zu geben, + Karma
Übersetzung zu Gernam (Über
)