When Neocron was in Beta stages, my friend and I brought the game to its knees by exposing a multiple-client error that then patched onto the server. The reason I am posting this, is because multi-client side exploits are often over looked and yet are very common in most games that are supposedly server side.
To be honest, when I was messing around in Neocron, I didnt know what I was doing. I took my single player know-how (memory editing, and trainer making) and applied it to an online game. It didnt work the way I was hoping...like a single player game. But, what was better was that I could include my friends directly into the mischif.
When I edited the client side of the game, it of course did not send data back to the server that would replace the server's data of my stats/money. But, I didnt count on the server to ignore client-to-client data swaps - like item trades. When I memhacked my money or stats on an item, and traded them, the data on the client transfered to a friend's client and the altered information remained on the item without any packet editing or snarfing. If I froze the input of the item's location, I could keep the item in my inventory and have duped it off to a friend. The important thing was that I had to log off each time to ensure the data went back to the server. In a few hours, my friend and I each had the most expensive apartments, tech upgrades, and we managed to lvl up with our hacked gear. The GMs of the server didnt find out how we did it, as far as I know. They sent ingame email messages over the Neocron interface and asked us how we accquired so much money. After we ruined the spawn script for the gaurds in the cities, we got banned. Eh. ohwell.
I wanted to post this because its an easy way to fix complicated problems with lots of games out there today (not including ConquerOnline which is hardcoded). Most times, if a server has two of the same conflicting clients, it accepts the error.
soooooooo für alle die des englischen nicht mächtig sind
Als Neocron im Betastadium war, zwangen mein Kumpel und ich das Spiel in die knie weil es einen Mehrfachclient exploit gab der auf den Server gepatched wurde.
Um ehrlich zu sein wusste ich damals nicht was ich tat.Ich hab mein Single Player know how genommen (memory-editing,trainer erstellung) und hab es auf ein onlinegame übertragen.Es hat nicht so funktinoiert wie ich wollte das es funktioniert...eben wie ein singleplayer game.Aber was gut war,war das ich meine Freunde direkt mit einweihen konnte.
Als ich den Client des Games bearbeitete sendete er natürlich nicht die daten zurück und ersetzte somit meine Money/stats. Aber ich habe herausgefunden das der Server nicht die Item Client-zu-client tauschaktionen ignoriert wie z.b. item-trades.Also habe ich im Speicher die Geldinformationen so verändert, dass ich auf der Clientseite genug Geld habe.Danach tradete ich mein Freund an und gab ihm die credits/items und genau so konnte ich ohne packet editing geld erschaffen.Auf gut Deutsch hab ich mein invetory im Speicher eingefroren und konnte es so,durch übergabe an meinen Kumpel, duplizieren.Das wichtige dabei ist das man nach jedem dupe ein log off macht um sicher zu gehen das die daten auch auf den Server überschrieben werden. IN ein paar Stunden hatte mein Kumpel und ich die teuersten appartments,tech upgrades und wir haben es sogar geschafft hochzuleveln mit unserem erhackten equipment. Die Gm´s fanden nie heraus wie wir es schafften in so kurzer zeit soviele Credits zu machen und sendeten uns immerwieder ingame emails mit der Frage wie wir das doch geschafft haben.Nachdem wir die respawn-scripts für die City-guards ruiniert hatten wurden wir gebanned.
I hab das hier geposted weil es ein einfacher weg ist komplizierte probleme zu fixen welche es heutzutage (ausgeschlossen ConquerOnline welches echt hart programmiert ist). In fast jedem
Fall,wenn es 2 clients mit dem selben "Fehler" gibt,wird dieser "Fehler" akzeptiert.
hab mir das mal angeschaut mit Tsearch... hab auch gleich die adresse für das geld gefunden. konnte sogar was ändern und freazen^^
aber leider scheint das auf dem server gespeichert zu sein, setzt sich also alles wieder zurück wenn sich was am konto ändert. aber hab da nen lustigen screen gemacht^^
(auf das konto achten)
Hack Pack is Good but hacks-pack-for-neocron bye pabz is HHUUmmmm 03/19/2010 - General Gaming Discussion - 53 Replies Hello
I search , search search on the net the freefiles :
Hacks Pack For Neocron By Pabz - Download Games
But .... :rtfm:
Anyone say : Where find them ?!?
Thank's
Getting past ip ban 01/11/2010 - Dekaron Exploits, Hacks, Bots, Tools & Macros - 10 Replies JAP -- ANONYMITY & PRIVACY
Download JAP
It will mask your ip address so you should be able log onto your account :D:D
Or use it every time u log in even if your not banned
If you already didnt know how to get past it
1.Follow link to Website
2.Click on what corresponds with the particular program your using
3.Download it
4.Follow the install steps and turn Anonymity ON and OFF at your leisure
anyone can post DAMAGE HACK or Skill Hack For my Vac Hack fully info here 08/16/2009 - Dekaron Exploits, Hacks, Bots, Tools & Macros - 3 Replies :mofo:pm me then i trade my hack =)
add me yahoo messenger [email protected] just pm me 24/7 =P
this is DEKARON SEA =)
1st stage
Non-Agro
1.) open ur dekaron launcher then log in..
2.) open CE 5.5 go to process list then look for dekaron.exe
3.) scan the array of byte's non-agro adress - 0F B7 86 48 01 00 00
4.) then right click that u scan then click the Disassemble this memory region then ctrl A