Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > General Gaming > General Gaming Discussion
You last visited: Today at 06:05

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



SIE HABEN DEN DUKE VERGEWALTIGT !

Discussion on SIE HABEN DEN DUKE VERGEWALTIGT ! within the General Gaming Discussion forum part of the General Gaming category.

Reply
 
Old   #1
 
landa123's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2007
Posts: 535
Received Thanks: 159
SIE HABEN DEN DUKE VERGEWALTIGT !

Nach langer zeit freute ich mich auf sinnlose gewalt und explosionen mit meinem freund duke nukem.

und was musste ich feststellen was gearbox da mit hochrotem kopf in duke nukem 4 ever steckt?

Der Großteil des Spiels besteht aus jump+run und Rätsel lösen.
landa123 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
S> DUKE Ninja-War-Tro 130-130-131 Full 2 Soc +6-8
07/23/2011 - Conquer Online 2 Trading - 18 Replies
I am selling a Ninja Warrior Trojan with full 2soc gears except for the necklace and fan. Also, all the gears are blessed with around 30% blessing. This char has a good name and is strong and respected in one of the top guilds. This character is a Duke with a 276m donation. The account is also VIP lvl 1. The gears are as follows Super +8 2soc 2sdg -3 Coronet Super +6 2soc 2sdg -5 Attack Ring Super +6 2soc 2rgg Tower Super +6 1soc 1rtg -1 Fan Super +6 2soc 2sdg -5 Blade Super +6 2soc...
Duke Nukem Forever !
06/14/2011 - Main - 17 Replies
Hey Epvpers, Nun einige von euch werden mit sicherheit wissen das heute das offiziele release von DKF ist :) ich wollte euch nuneinmal fragen die die es gespielt haben wie sie es finden , weil ich mir doch gerne ersteinmal ein Bild von dem Spiel machen will. Ich hab schon einige Gameplays/lets plays gesehen sogar eine review die das Spiel ziehmlich schlecht aussehen lassen könnt ihr dem zustimmen oder seit ihr da anderer Meinung ? Ich freue mich über Antworten Lg Dorfon!
Duke Nukem Forever
03/28/2011 - User Submitted News - 8 Replies
Duke Nukem...1991 Viele kennen dieses Spiel, und denken auch gleichzeitig an die bisher nie erschienene Forsetzung, welche 1997 auf der E3 vorgestellt wurde. Leider wurde das Projekt mehrmals unterbrochen und sogar einmal, 2002, angeblich neu gestartet. Nun soll es endlich erscheinen, Duke Nukem Forever, am 6 Mai 2011. Worum wird es in Nuke Dukem gehen ?
Duke of Deer (ADC)
03/08/2008 - Perfect World - 5 Replies
The Duke of Deer at ADC sometimes gives good tips but you have to clicked it many times for good tips (rest rubbish). Is there a way I can extract all the tips that the npc gives (randomly)..Maybe a file? So I can read it all at once :p
Duke Nukem 3D is Back
10/26/2006 - Off Topic - 11 Replies
Moin, ich bin vor kurzem zufällig darüber gestoßen und war so begeistert davon das die arbeiten an dem kultgame Duke Nukem 3D wieder aufgenommen wurden das ich es gleich mal kundtuen will und vlt damit ein paar eingefleischte zocker glücklich machen könnte. Kleine Vergleiche früher - Heute http://img182.imageshack.us/img182/8837/dndamalsk z9.jpg - Damals http://img257.imageshack.us/img257/5094/dnheuteki 0.jpg - Heute http://img57.imageshack.us/img57/4930/dndamals1zc 5.jpg - Damals...



All times are GMT +2. The time now is 06:05.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.