Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 09:53

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Hilfe!!!

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
Hilfe!!!

Hy also, als erstes top seite findet man alles.
So nun Zu meinem proplem und zwar geht es um everquest 2, ich habe eine zeit lang auch online gespielt nun möchte ich aber nicht mehr zahlen weil das mit der zeit auf die tasche geht.
So meine frage nun ist, wie kann ich in einen privat server joninen oder wie kann ich diesen emulator benutzen und bitte keine sinlossen posts mit schau in google oder les das forum, da hier viele sachen auf englisch sind und mein englisch nicht das beste würde ich mich um jede hilfe freuen hier auch meine icq nummer: 354239726
Ich danke schon mal im vorraus und bitte erklärt es genau danke!°!!

Fliner is offline  
Old   #2

Ich spreche nicht Deutsches, also ist diese schwache Übersetzung von babelfish.yahoo.com, ich denken, dass mich verstand, den Sie nach einem privaten Bediener fragten? Das einzige, das ich von kenne und es ist noch im Alphastadium ist . Hoffen Sie geholfenes das.

English:
I do not speak German, so this weak translation is from babelfish.yahoo.com, I think I understood, that you were asking about a private server? The only one I know of and it is still in Alpha stage is . Hope that helped.

kerazie is offline  
Old   #3

elite*gold: 360
Received Thanks: 521
Pls post this in english
D00MR4ZR is offline  
Old   #4

Hy, then, is the first top side you will find everything.
So now to my proplem and that is about everquest 2, I have also played a long time online but now I do not want to pay because it goes with the time on the bag.
So my question now is how can I in a private server Jonines or how can I use this emulator, and please no posts with sinlossen look in google or read the forum, since many things are in English and my English is not the best I could I look forward to any help here, my icq number: 354239726
I am grateful to have been to advance and please explain it exactly thanks! °!!

OKay thx, but i need help to install this emulator
Fliner is offline  
Reply

« Previous Thread | Next Thread »